Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat kompis skal date mindreårig


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å fortsette, men samtidig ikke så lyst. Er egentlig ganske likegyldende til hele situasjonen. Men er så dumt hvis jeg lar enda en sjanse gå vekk fra meg. 20 år og jomfru er ikke spesielt kult.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å fortsette, men samtidig ikke så lyst. Er egentlig ganske likegyldende til hele situasjonen. Men er så dumt hvis jeg lar enda en sjanse gå vekk fra meg. 20 år og jomfru er ikke spesielt kult.

Der har du jo grunnen til at du dater henne, hun er yngre og er sikkert lettere å få til sengs enn de som er like gamle :shrug: Det blir helt feil grunnlag. Det blir rett og slett å bruke jenta for å få deg sex

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Er ikke derfor, jeg dater henne heller ikke. Vi bare er på samme fester. Siden venninna hennes er mye hos kompisen min, som er like gammel som meg. Og han har mye fester og han trenger mye hjelp siden han sitter i rullestol. Venninna hennes som også er 16, er sterk nok til å bære han så vi bytter på å flytte han. Har bare snakket litt med a, og hu var så lett å snakke med. Men hun virker keen. Personlig føler jeg ikke noen spesiell trang til å fortsette eller avslutte.

 

Tenkte kanskje jeg bare skulle la ting gå som de går, uansett vei.

Lenke til kommentar

Ser ingenting i henne. Kjenner a ikke engang. Så det er det jeg vil frem til, bør jeg fortsette å prøve å bli kjent. eller drite i det? Kameraten min, rullestolmannen. Sier at a er veldig snill og grei. Siden hu hjelper han og sånt.

 

Så er det virkelig så ille å bli bedre kjent med ei på 16? det er vel egentlig det jeg lurer på

Lenke til kommentar
Gutten er pedo, helt klart!

 

Spør ham om hva han tenker vist hun bir gravid, om han kan fostre opp 2 barn samtidig, noe begge to ville blitt.

 

Si til ham hvilken sosial taper han egentligt er, at han må stramme seg opp. Slik kompiser virkelig gjør!

Han er nok ikke pedo, mer hebefil

 

For pedoer går etter jenter som ikke er i puberteten.

Lenke til kommentar
Gutten er pedo, helt klart!

 

Spør ham om hva han tenker vist hun bir gravid, om han kan fostre opp 2 barn samtidig, noe begge to ville blitt.

 

Si til ham hvilken sosial taper han egentligt er, at han må stramme seg opp. Slik kompiser virkelig gjør!

Han er nok ikke pedo, mer hebefil

 

For pedoer går etter jenter som ikke er i puberteten.

 

er alle 13 åringer i puperteten?

 

 

ehm... nei

Lenke til kommentar

det er det jeg mener. har ikke planlagt å bruke henne for sex eller noe! Men å la ting gå som det går. vil hun bli bedre kjent og ting går greit så greit nok. har liksom ikke noe plan.

Lenke til kommentar
Gutten er pedo, helt klart!

 

Spør ham om hva han tenker vist hun bir gravid, om han kan fostre opp 2 barn samtidig, noe begge to ville blitt.

 

Si til ham hvilken sosial taper han egentligt er, at han må stramme seg opp. Slik kompiser virkelig gjør!

Han er nok ikke pedo, mer hebefil

 

For pedoer går etter jenter som ikke er i puberteten.

 

er alle 13 åringer i puperteten?

 

 

ehm... nei

Jo, de fleste jenter på 13 år er i puberteten :p Er litt annerledes med gutter da ;)

Lenke til kommentar
Hva med meg som akkurat har kommet i kontakt med ei på 16? er selv 20år gammel.

16 år gamle jenter er mye mer stress enn jenter på din egen alder. Som regel. Det finnes selvfølelig allid unntak, men det må jo du se an. Er hun en typisk 16 åring hadde ikke jeg giddet det, du bør hvertfall finne ut hva for en type hun her så du slipper unna mulig drama. Når det er sagt så er ikke 18 år gamle jenter så gnitne på godsaken sin da. Med en gang de får mulighet til å stikke på byn og være synlig full, entrer de fjortisstadie nummer to. Og de som er enda eldre enn det igjen har litt fartstid på baken og gjør gjerne ikke så mye ut av litt knulling som de yngre gjerne gjør.

Nå var du kanskje ikke ute etter bare et ligg, men skal det funke bør hun hvertfall være moden. Kan du tenke deg å henge med hun og vennene hennes og gjøre det de gjør på til daglig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...