Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Manfred har jo ikke engang postet i denne tråden... Hva er greia? Lenke til kommentar
leech Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) 13 år. Hun går på barneskolen ennå, om jeg ikke tar feil? Barneskolen. Endret 1. oktober 2008 av leech Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du tar nok feil. Hvis hun ble 13 i år bør hun gå i 8. klasse. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du tar nok feil. Hvis hun ble 13 i år bør hun gå i 8. klasse. Jepp, mao UNGDOMskolen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis hun er tretten så er hun født i nittifem, sansynligvis. Søstera mi er født i 91 og går i andre på VGS. så da går mest sansynlig denne jenta i 8ende klasse. ALTFOR ALTFOR ung for en attenåring, selv om det IKKE hadde vært ulovlig. Men det er det! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Helt klart en tjukk 45åring... Er helt sikkert han her: http://www.youtube.com/watch?v=YzNWtxvY4sw Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Manfred har jo ikke engang postet i denne tråden... Hva er greia? Kanskje han ER denne desperate kompisen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Manfred er såvidt jeg vet litt eldre en 18 år, nærmere 25.. Lenke til kommentar
Personen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror ikke at "hun" er hvem "hun" er . Ganskje det er en pedofil ! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha, for en fyr. Prat litt strengt til han, skal ikke gå ann å være så jævla desp Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes det bare høres ut som DINGDINGDING JACKPOT for kompisen din jeg as Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde han kompissen din prøvd seg på dattera mi, så ville han være død. Det er verdt å sitte inne for. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hahaha... jeg trur han fyren skjønner tingen nå alle repeterer hverandre! må nesten jeg si noe også hun er ALTFOR ung for han. gjør en alvorsprat med han! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Helt klart en tjukk 45åring... Er helt sikkert han her: http://www.youtube.com/watch?v=YzNWtxvY4sw Herregud. Jævla pedosvin! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ÆSJ! En 18'åring som i det heletatt snakker med en 13'åring på nett er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 nå tar du vel av litt? kommer jo an på hva man snakker om? og hva som er målet? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei det synes jeg virkelig ikke. Med mindre han skal be om tips til hvordan han kan arrangere barnebursdag for lillesøstra si. Ei jente på 13 år har såvidt kommet i puberteten, og kan fremdeles finne på å leke med barbiedukker. En gutt på 18 år har fått lappen, er snart ferdig med videregående og har kanskje tilogmed ekstrajobb på rimi. Jeg finner ingen fornuftig grunn til at en 18 år gammel gutt skal ha noe til felles med ei jente på 13 (med mindre gutten har downs ) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) woot?! du er altfor drøy..kan ha felles musikk interesse, spille samme spill, like samme bøker, gutten kan gi råd til jenta om alt mulig som han har lært på de 5 ekstra årene osv. du tenker kun på en ting Endret 2. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det gjør de fleste gutter også Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det gjør de fleste gutter også Sant. Det går ikke ann å tro at en 18 årig gutt tar kontakt med en jente på nett uten å ha noen tanker i bakhodet. Og det at det er en 13 åring er bare rart selv om ho kanskje ser eldre ut. FY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå