Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat kompis skal date mindreårig


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, hadde jeg fått høre at en 18-åring hadde vært borti den 14-år gamle niesen min, så hadde nok verken jeg eller brødrene mine giddi å ta det til politiet.

 

Da hadde det faen meg blitt bank! fra både meg, brødrene mine og bestefaren hennes. Skulle faen ikke overraske meg om oldefaren hennes tok seg en tur ned fra sunnmøre bare for å gi han ett par slag i det stygge pedo trynet hans!

 

Vennen din er en syk jævel og trenger hjelp! enten fra en psykolog, eller fra ett par knyttnever.

 

ene broren min (faren til ovennevnte niese) jobber i ett fengsel, og det er en ting jeg kan love deg: Om kompisen din går for dette, blir tatt, og havner i fengsel, så kommer det til å ta lang tid før han kommer seg igjen. Andre fanger hater fanger med pedofili dommer.

 

Gjør kompisen din en tjeneste og si ifra til jenta sine foreldre, eller politiet.

Lenke til kommentar
hmm,er fjorten selv og 2 jenter på trinnet er sammen med gutter over 18 av tre grunner:rusmidler,sex og transport.

kan godt hende hun er annerledens da,for all del.

EDIT:LEIF

 

De 18-åringene der må være lik kompisen til trådstarter, får seg ikke noen på sin egen alder og knuller småbarn som ikke skjønner alvoret.

Lenke til kommentar

Som storebror til en jente på snart 13, jeg hadde ikke nølt med å anmelde en på 18+ hvis denne gjorde noe i den hensikt å ha sex med henne. Det blir også stadig strengere rammer for hva man kan gjøre med mindreårige (enkelte vil tilogmed forby all omgang mellom barn og voksne fremmede, men det synes jeg er ren hysteri), og jeg hadde utnyttet det til det fulle. Det er tross alt snakk om pedofili. 13-åringen kan nesten uansett anses som utnyttet, da sex som regel bare er en spennende, men fjern ting for barn (jepp), og de aner ikke hva det innebærer. Jeg skjønte konseptet da jeg var 13, men aldri i verden om jeg var klar til å ha sex. En 18-åring er derimot det, og har som regel et helt annet syn på sex (men enkelte er selvfølgelig på en 13-årings stadium når det gjelder både erfaring og modenhet, slik fremstår i alle fall trådstarters kompis).

 

Ah, jeg gidder ikke terpe på dette mer. 13 år = barn, 18 år = (tilnærmet) voksen. Og hva som er moralsk forkastelig eller ikke kan selvfølgelig diskuteres, men dette er okkesom en forbrytelse. Det er til kompisens beste at han blir snakket fra dette, uansett om man tar jenta inn i beregningen.

 

Fyren høres forøvrig ut som han har et virkelighetsbilde som ikke fungerer helt greit sammen med antallet hormoner.

 

edit: Og sånn btw, selv om jeg prinsipielt tar avstand fra vold som noe annet enn en siste utvei; hadde en voksen mann utnyttet søstra mi, hadde jeg ikke nølt med å plante en neve i trynet på fyren hvis sjansen bød seg.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Trådstarter: Du bør ta en alvorlig prat med kompissen din. Det han driver med er ikke bra. Overhode. Var mange jenter i min klasse på u.skolen som hadde eldre kjærester. For noen er det bare "sååå tøft", å henge med de litt eldre gutta som kan kjøre de rundt i en gammel slitt golf og skaffe de røyk / drikke. Nå vet jeg ikke hvordan vennen din er, men han er på vei ned en ganske så. Erh. Selvdestruktiv sti her.

Lenke til kommentar
Som storebror til en jente på snart 13, jeg hadde ikke nølt med å anmelde en på 18+ hvis denne gjorde noe i den hensikt å ha sex med henne. Det blir også stadig strengere rammer for hva man kan gjøre med mindreårige (enkelte vil tilogmed forby all omgang mellom barn og voksne fremmede, men det synes jeg er ren hysteri), og jeg hadde utnyttet det til det fulle. Det er tross alt snakk om pedofili.

 

Nei det er det ikke, og straffen blir ikke den samme som for pedofili.

Lenke til kommentar

WD40 to the rescue. Flisespikkeri, men det er greit å få med seg. Synd de færreste vet forskjellen. Media bruker jo konsekvent pedofil, og det tar sikkert ikke lang tid før språkrådet eller hvem det nå enn er som bestemmre hva vi skal skrive, fører opp pedofili som en altdekkende definisjon. Rot!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...