Nani17 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei. Så jeg satt og spilte FIFA 08 litt, gjør meg klar til 09 kommer, så plutselig kortslutter 360'en og den starter å blinke rødt med 3 røde lys. De berømte RROD... Jeg startet så 360'en igjen, og alt var tilbake til normalt. Nå er det ingenting som er galt... Men hva betyr egentlig dette? Er den på kanten av stupet, eller var det bare engangstilfelle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kan bety overoppheting. Flytt xboxen ut på gulvet eller sjekk om det er mye støv på den og i rillene som lufter den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skjedde med meg også for lenge siden, var utrolig redd for at det var RROD, men viste seg å være et engangstifelle. Gjør som Bytex sier, og sørg for at XBOXen har god lufting, helst skal den også ligge for bedre ventilering. Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Herlig, takk for svar. Føler meg veldig lettet nå;P Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg fikk tre røde lys den dagen jeg fikk den på grunn av strømbrudd, men en restart senere funket den fint igjen, og den har holdt seg i live i snart ett og et halvt år... Mye rart som kan sette i gang den fæle RROD. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tror strømbrudd utløste mitt lille "paranoia" mareritt også, XBOXen er veldig sårbar når det gjelder strømbrudd har jeg hørt. Siden den hadde stått på samme sted lenge og i perioder påslått 2 dager i strekk med 8timers pause uten å knele. Endret 30. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå