Fritz0r Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Golf har nylig sluppet info om den kommende GTI utgaven, men gir seg ikke der, nå er det diesel som skal frem fra skyggen, og det i en liten GT forpakning. Golf GTD 2.0 liters turbodiesel på 170 hester. Pris start: 27,225 Euros. Golf skal også slippe sin R utgave av GTI, som kommer med AWD system, Golf R (arbeids tittel) kommer til og ha en modifisert GTI motor på 270 hester. Mere info og bilder kommer når bilene nærmer seg salg. Golf GTI [2009] Kilde med info: http://www.egmcartech.com/2008/09/29/volks...l-drive-golf-r/ Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 den var rett og slett nydelig Likte spess den nye fronten. mer aggresiv enn forgjengeren. Baklyktene er også forbedret etter mitt syn. Likte ikke de mer trekantformede lyktene på forrige modell.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nah. Det eneste jeg likte var det herlige retropregede setetrekket. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må si meg enig i setetrekkene. Men du får sikkert flere valg muligheter på trekkene. Ellers var den veldig stilig. Bare å hive seg i sparing nu Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sparing ja, den er jeg på vei med allerede - skulle jeg mot formodning vinne i lotto vet jeg hva pengene går til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå