Gå til innhold

Kabel for overføring av lyd/bilde fra PC til TV

Anbefalte innlegg

hallois, søkte litt (men ikke så altfor mye) men fant ikke akkurat det jeg lurte på, har en TVen og et 8800GTX skjermkort. Hadde vært kjekt å få sett all skiten som er på PCen på TVen, så spørsmålet er så enkelt som: Hvilken kabel trenger jeg?

takker for all hjelp og beklager om dette er tråd nummer 324289347298472947 om dette

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du DVI -> HDMI eller bare HDMI? hele poenget med HDMI er vel at den kan sende digitale lyd og videosignaler i en og samme kabel?

Har en HDMI A-A kabel, burde jeg kjøpt noe annet? Får vertfall ikke lyd ut av tv-en med HDMI kabelen min med de innstillingene jeg har nå..

Takk for svar

Lenke til kommentar

Jeg bruker denne tråden jeg og...har et lignende spørsmål.

Har en litt gammel kasse tv uten s-video utgang, bare scart og slik rød, hvit og gul ingang/utgang.

Hva kan jeg bruke får og få fargebilde...Har nå koblet pcen via en s-video tilkoblet til en scart overgang, men da blir bilde bare svart/hvit...

Hvilke kabel kan jeg bruke får og få fargebilde, eller er ikke det mulig på denne tven?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Jeg bruker denne tråden jeg og...har et lignende spørsmål.

Har en litt gammel kasse tv uten s-video utgang, bare scart og slik rød, hvit og gul ingang/utgang.

Hva kan jeg bruke får og få fargebilde...Har nå koblet pcen via en s-video tilkoblet til en scart overgang, men da blir bilde bare svart/hvit...

Hvilke kabel kan jeg bruke får og få fargebilde, eller er ikke det mulig på denne tven?

Lurer også på dette! :)

Prøvde en VGA til kompositt fra BilTema, men fikk ikke noe bilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...