asad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg sitter nå og prøver å laste ned drivere til min nye bærbar ( som jeg ikke har fått ennå). På nettisden til nvidia finner jeg ikke drivere til mitt Geforce 9600M GT kort. Jeg valgte "Geforce M/GO" i menyen, men da kommer kun to valg opp, geforce 8 og 7 serien. Bruker M serien samme drivere som vanlig 9600GT kort? Endret 30. september 2008 av asad Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, drivere til stasjonær går ikke på bærbare. Som oftest ligger drivere til bærbare hos produsenten av disse. Ellers er det godt mulig du kan finne noen som passer her. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 takk for linken. Veldig rart at disse drivere ikke var tilgjengelig hos nvidia, ble faktisk litt sjokkert der. Jeg fant drivere på hjemmesiden til produsenten, men man skulle tro de også var tigjengelig hos nvidia, i muligens nyere versjon. Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå