A-Jay Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I går kveld fikk jeg plutselig veldig vondt i den venstre ankelen når jeg gikk (belaster ankelen). Jeg har fortsatt det slik i dag, jeg klarer knapt å gå fordi jeg får så vondt i ankelen hvis jeg belaster foten, jeg begynner å halte osv. Men hvis jeg holder meg helt i ro gjør det ikke vondt i det hele tatt. I går hadde jeg en joggetur, den var lengre enn "normalt" (nærmere 30 minutt), og det var flere steder hvor underlaget skifter mellom grus og asfalt/betong, nevner det i fall det kan ha noe å si. Så, jeg lurer på hva folk vet hva det kan komme av? Er det noen vits i å gå til legen, eller må jeg bare slappe av og ta det med ro de neste dagene? Og, er det noen som vet hvor/hvordan man kan få tak i krykker? Jeg må nesten ha krykker hvis jeg skal komme meg rundt, så vond som ankelen er. Bor i nærheten av legevakten om det har noe å si. Lenke til kommentar
Kaptein Potetmos Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gå til lege og få ankelen undersøkt. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Gå til lege og få ankelen undersøkt. Det spørs om legen i så fall vil si så mye annet enn at jeg må ta det med ro de neste dagene, og da har jeg brukt drøye 200 kr på å få et råd som jeg allerede visste... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ta det med ro du, og så ser du hvordan det er om et par-tre dager Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har ennå ikke fått svar på hvor/hvordan få tak i krykker. Jeg må nesten ha det hvis jeg skal kunne bevege meg og feks. gå på butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå