TST Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Snart er den ambisiøse oppfølgeren til Sacred i butikk. Her er en enorm spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Høres spennende ut, skal testes Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har spilt den tyske demoen i en stund. Har spilt Sacred siden det kom ut. Selv med en buggy start så synes jeg spillet er mye bedre enn de fleste andre hack & slash. Kan anbefale Sacred 2 til alle som f.eks likte Diablo 2, Titan Quest og lignende. Masse nye elemeter i Sacred 2 som er verdt å få med seg. Spillet flyter utrolig godt, animasjonene ser veldig bra ut (det jeg har sett hittil iallefall). Bosskampen på slutten av demoen er også morsom og utfordrende (De første gangene). Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 og damene går som om dem er på en catwalk... ser at den gode gamle fantasy-målestokken fortsatt gjelder. desto mindre klær, desto farligere er dama i kamp... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du slipper stønninga til Wood Elf iallefall da. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Er det MMORPG, MMO eller noko sånt? Eller er det singleplayer? Endret 30. september 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvordan er karakterutviklingen? Likte den ikke helt i Sacred 1 da den ble for simpel. Den var meget bra i Diablo 2 (skjønt kunne ha vært mye bedre), men de fleste er dårlige på dette området. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg synes karakterutviklingen i Sacred er mye mye bedre enn det den er i Diablo. Du må velge hvilken vei du vil gå, og du kan gi deg selv veldig mye ekstra i den rettningen ved hjelp av enchanting. På Sacred 2 er det ikke helt det samme som den første, du har en del flere valgmuligheter. Men når det gjelder valg av combat arts, så er det det samme. Du kan bruke 1,2,3 eller 4 andre runer for å få den du ønsker. Med 1 rune er prisen sinsykt, men med 4 så er den på 500,-. Gizmo, det er singelplayer og multiplayer. Fungerer på samme måte som f.eks Diablo 2. Du har en onlinebit som er låst, dvs at characteren eller serverne ikke ligger på din pc. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?" Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?" Noen andre med samme problem? Jeg får ikke installert demoen engang, låser seg med en gang Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?" Noen andre med samme problem? Jeg får ikke installert demoen engang, låser seg med en gang Hm - ser ut til at det var pga. anti-virus osv. Irriterende uansett, men har ventet lenge på det spillet her, lettere spent =) Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?" Noen andre med samme problem? Jeg får ikke installert demoen engang, låser seg med en gang Hm - ser ut til at det var pga. anti-virus osv. Irriterende uansett, men har ventet lenge på det spillet her, lettere spent =) Hvilken anti-virus har du? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hvilken anti-virus har du? Trend-Micro for øyeblikket, slo den av og da fikk jeg startet installering. Installasjon gikk greit, men så snart jeg starter demo og skal til å begynne å spille (start game osv) så blir det helt svart skjerm, og er nødt til å resette PC. Edit: Svart skjerm, men har lyd - høres ut som vind som blåser i trær. Edit II: Se her ja, bluescreen og greier, festlige saker Endret 30. september 2008 av Gnurk Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dårligt, kan ha noe med at det er en US versjon da... Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dårligt, kan ha noe med at det er en US versjon da... Mulig det, får se om det dukker opp fler med samme issue etterhvert, er alltids noen som finner ut hva som er årsaken Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg laster ned demoen nå, så får vi se. Har gledet meg til dette lenge. Lenke til kommentar
borgarw Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har fått installert spillet, men det vil ikke starte. Får denne feilmeldinga: "This application has failed to start because PhysXLoader.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem." Har re-installert, men til ingen nytte, samme feil. Noen som har opplevd samme feil? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hmm, fysikkmotoren som ikke starter? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gud hvor herlig spill. ALT stemmer. Gleder meg sinnsvakt til spillet kommer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg