RBW Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vi har fått tak i bilder av Asus' kommende toppkort. Les mer Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) "Småfett" montro hva den +- justeringsknappen er til? Edit: Oida, jeg har vist ikke fått med meg at tidligere x48 hadde samme greia. Jeg er sånn nvidia dude.. Endret 30. september 2008 av knutern88 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Liker kortet jeg har, men synes det var veldig vanskelig å sette nedi "duppedittene" på prossessoren ned i hovedkortet. Måtte ta i skikkelig så hoper de har fixa det :S Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var litt dumt at de ikke kunne ta et bilde med original kjøler, og før de ødela det hele inntrykket av kortet. Kommer ikke den med en pen Fusion block? Jeg liker at denne har 3PCIe med både SLI og Xfire. Dette kortet vil jeg følge nøye med og hvis den kan holde samme kvalitet som ASUS Rampage Extreme, da kommer den sikkert til å havne i kassen min snart. Lenke til kommentar
mrniira Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spennende, interesangt med brytere på kortet, av/på osv... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er slemt av HW.no å tvinge meg til å bruke så mye penger hele tiden. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette kortet ser innteressant ut! Blir spennende å se kortet med orginal kjøler Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Syns det helle går litt feil vei, DDR3-1333 originalt? På et Extreme kort?.. Alt for svakt syns jeg. X48/P45 har mye å gi - syns ikke den skal avskrives så fort. Reel ytelse for penger er fortsatt høyst på X48/P45... De burde brukt mer tid på gjør den "litt" mer ekstrem... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Disse entusiastkortene de lager nå er jo tildels rene testbenk kort, kan vi få noen reelle produkter eller er det meningen at vi skal sitte med huet i kabinettet? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke fulgt altfor godt med på Nehalem-brikksett for framtiden, men vi bør få et P55-brikkesett el. tilsvarende kanskje ja. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Switcher direkte på kortet, samt målepunkter for Vcore osv. = rent GULL for en entusiast. Men at det skal koste 3000'ish er jeg ikke spesiellt glad for. Det begynner å bli i meste laget. Man kan jo få helt greie hovedkort til og med med SLI støtte for langt under tusenlappen, og disse entusiastversjonene er tross alt ikke SÅ mye bedre. Vi får se hva den reelle prisen blir, og hva alternativene ender opp med å koste. -Stigma Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Switcher direkte på kortet, samt målepunkter for Vcore osv. = rent GULL for en entusiast. Jeg synes det blir litt for myntet på de som sitter å tester CPUer, Minnebrikker og skjermkort på løpende bånd og har hovedkortene liggende báre på pulten med komponentene i ring rundt. Så fort man setter hovedkortbrettet/kortet inn i kabinettet så er jo denne knappe"gimmiken" tildels bortkastet uansett. Jeg savner gode produkter i sjiktet mellom dette og P linjen. Jeg mener de også burde satse mer på X48 produkter da Nehalem kun kommer til å være en stor hype de første 9-12mnd uansett. Produsentene går litt i en felle her og det forundrer meg ikke om noen kommer til å lansere nye X48 produkter etter å ha feilet i markedet med X58. LGA775 X48/P45-48 burde være satsningsområdet og mainstream inntil Q3/Q4 2009, hvor X58 heller får være en minoritet for å ha produktene. Endret 30. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette kortet har en del ekstra knapper og tilkoplinger for de som har interesse og behov for det. Men dette er slett ingen grunn for å klage eller tråkke på det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sam: Man klager ikke på produktet, men man sier at det er en nyhet for ytterst få og at man heller ønsker andre produkter. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg likte ikke den strippet bilde i denne artiklen , det er slik denne "babe" ser ut: Nå er Retail Version tilgjengelig også: Retail Version of ASUS Rampage II Extreme Pictured Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg synes det fortsatt ser ut som et produkt som ikke får bestemt seg for hva det skal være. - testbenk og OCentusiast kort? - eller Deluxe Luxus kort? Å slå disse to sammen i den grad det har blitt gjort her, blir kun ren sløs av penger. Endret 7. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Dudass Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir det mulig å bruke ddr2 minne på dette? Hvis ikke går det nok enda mer penger på et slikt kjøp Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir det mulig å bruke ddr2 minne på dette? Hvis ikke går det nok enda mer penger på et slikt kjøp Nei, det blir bare DDR3. Disse kortene blir ikke billig heller, alle X58 kortene har veldig høye priser foreløpig. De gode og gamle dager med billige HW er over snart. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det var først i 2007-2008 at HW virkelig ble billig, så at det skal bli "over snart" er nå helt feil. Ny teknologi er alltid dyrt i starten, dog er X58 uhensiktsmessig dyrt og jeg oppfordrer de aller fleste til å holde seg på X48 med DDR2 til minst Q3 2009 av både prishensyn og modningsprosess på den totalt nye plattformen(ikke vare chipset og cpu) til Intel. Endret 8. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 High-end kort har jo alltid vært dyre ja. Personlig behøver jeg ikke alle disse funksjonene, så et midrange hovedkort til 1000-1200 leverer det jeg trenger. Asus har vel ikke vært flinkest i det segmentet i det siste, men andre har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå