tor_erik Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei! Fant ut noe mens PC'n min var på rep. Det kan kanskje være til hjelp for andre: K7T266 Pro2 Ver 2.0 hovedkort snakker ikke helt godt sammen med GeForce 4 Ti 4200. Man merker normalt ingenting, men dypt nede i systemet finnes en feil som KAN (merk KAN) oppstå. :o Tenkte bare at jeg skulle hjelpe...vær på vakt! Tro det eller ei, det er sant. P.S: Dette fikk teknikerene vite fra nesten høyeste hold i NVIDIA! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Om dette er sant, og om du mener å hjelpe, burde du VIRKELIG gi innlegget/diskusjonen en annen tittel, slik at det er litt lettere å søke etter slikt i fremtiden om noen opplever dette og ikek klarer å fikse det. "Word of advice!" er det ikke så mange som søker etter når det er snakk om et hovedkort akkurat. Og det var ikke så mye som et råd engang, det var jo bare noe til informasjon. Bare et tips... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Tatt til følge... Var vel noe villedende tittel. :oops: Kanskje moderator gidder å skifte til noe vettugere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå