levlex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå kan også Nord-Koreaner ringe med mobil. Om de hadde hatt råd. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tviler på at det blir mulig å ringe til utlandet med det nettet. Innenlands regner jeg med massiv overvåkning av telefonsamtalene. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 to personer, en tanke simen1. tror jeg hadde pakket satellitt-telefon om jeg skulle ende opp med en tur til det landet... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hadde du ikke fått med deg inn. Sikkert en ekstra sikkerhetsstasjon på den Kinesiske flyplassen som tar seg av turister som skal til NordKorea... Bærbare dataer går fint. Er bare en flyrute inn til landet (ja jeg sier landet, uansett jeg synes nord og sør burde gjennforenes, ja det blir til og gå hardt utover økonomien til Sør). Masse videoer på youtube. Endret 28. mai 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg