MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Var helt greit, men det virket som om motstanderne slo tunnel på deg hele tiden. Var litt uggent å gå tilbake til å skyte med X. Må nok spille et par kamper til. Become a Legend så forøvrig ræva ut. Nevner det her også. Hva i helvete har de gjort med Berbatov? Keane står og gayer seg opp med Torres, men Berbatov skal man altså ikke få lov til å spille med? De har ikke fått med Riera heller. Er sikkert med i fullversjonen.. Hvis ikke er det da bare å fløtte dem over til riktig lag sjøl. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er sikkert med i fullversjonen.. Hvis ikke er det da bare å fløtte dem over til riktig lag sjøl. Selvsagt, men likevel... Det gjør ikke demoen noen tjeneste, akkurat. Lenke til kommentar
kingshill Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg syntes ut fra demoen til PES at dette spillet knuser fifa så til de grader! Fifa syntes jeg er kjedelig i gameplay. PES skjer det mye forskjellig, mer realistisk. Dommerene i PES gjør som i virkeligheten, følger linja, vinker riktig og ikke minst så er de med! I Fifa så er det som i 05. De vinker ikke riktig, de er ikke med på notene osv. Det andre er pad problemet til Fifa! Har prøvd lenge å få min ps2 gamepad å funke i fifa uten hell! Jeg kan ikke skifte knapper på min pad da alt låser seg. i PES har de egen funkjson der du kan endre osv og den finner den paden du bruker uten problemer! Så jeg gir PES 5 og Fifa en svak 4. Er ikke fornøyd med fifa iår! Lenke til kommentar
Glottis Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Knall gameplay på demoen og jeg kjenner følelsen av håpløshet komme når jeg prøvde Fifa rett etterpå. Jeg syns PES er best i år igjen, men har kjøpt Fifa også, for å bote på ventetiden Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Anmeldelse av PES2009 fra IGN UK: http://ps3.ign.com/articles/918/918049p1.html Resultatet ble i grunn som forventet: bra score på gameplay, ikke fullt så bra på innhold og grafikk. Det blir garantert en jevn kamp mellom FIFA og PES i år. Har kjøpt FIFA selv, men håper PES er og gjør det bra. Konkurranse er en god ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg