Oddybody Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei. Eg skal til USA og Skottland i ei tid framover og treng ein ny mobil. Litt usikker på om eg treng smart-telefon eller ikkje (har sett på SE G900), men eg treng ein tlf med grei nettlesar. Eg bruker hotmail, så e-postklient er eg usikker på om eg treng. For øyeblikket ser eg ikkje for meg at eg kjem til å installere mykje programmer, men kanskje eit par office-type programmer. WI-FI er eit must sidan det er "gratis" i bruk. Hadde òg vore greit med ip-telefoni (usikker på om det finnes til mobil) gjennom WI-FI. Det eg treng er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Usikker. Form: -Format: Candybar/skyve. -Vekt: Ikkje viktig. -Sprut/støtsikker: Ikkje veldig viktig. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor -Touchscreen: Kan godt ha, men ikkje eit krav. Pris: Under 4000. Diverse: -Merke: LG, SE, Nokia (HTC dersom eg treng det?). -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Usikker. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Viktigaste er minnekortstøtte. -Minnekort?: Ja.(støtte for over 2 GB). -MP3: Ja. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ja. -Wlan: Ja. -GPS: Ikkje nødvendig. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja. -Radio: Ja. -Bruksområder: Utenom vanlig bruk vil den bli brukt i jobbsamanheng i utlandet som "avtalebok" og notater. Usikker på om eg treng fullt tastatur. Som sagt har eg sett på SE G900 fordi den har WI-FI, greit kamera, god notatbok/kalender og testar eg har lest beskriver den som lett å betjene i forhold til andre smart-telefonar. Takker på forhånd for hjelp edit: har sett litt på HTC S740. Korleis er denne i forhold til G900? edit2: har kjøpt SE G900 Endret 2. oktober 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå