Øystein.F. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jason skal vekkje dama si frå dei døde, om det så er det siste han gjer. Les mer Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes spillet virket veldig interessant da jeg tilfeldigvis kom over en trailer for noen måneder siden, men jeg må si jeg har blitt mer skeptisk etterhvert som jeg har sett flere videoer av spillet. I tillegg til at det kommer ut midt i den kanskje sterkeste releaseperioden i år. Kommer til å se an anmeldelser og skaffe det i en seinere dødperiode på releasefronten hvis det skulle vise seg å være bra. God sniktitt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvordan blir dette spillet med tanke på items? Kan man finne og bruke forskjellige våpen og rustninger? Er fint at han er godt beskyttet, men skulle helst sett at han kunne bruke en hjelm også. Lenke til kommentar
son Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når jeg først så grafikken synes jeg det var litt rart at det kom til PS3. Men jeg da så jeg at det også kommer til Xbox 360. Synes grafikken har et litt Xbox preg over seg, vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg