haalo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Føler at Nero ikke har nok funksjoner. Kunne de ikke dyttet inn litt mer bloat? Lenke til kommentar
abene Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Versjon 9 av brennerprogrammet Nero er nå blitt presentert. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Endelig FLAC støtte <3 Lenke til kommentar
G Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva vil Flac-støtte si egentlig? At den er i stand til å rippe til formatet Flac? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nero var ålreit før, men de siste versjonene har strengt tatt vært massiv bloatware. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 weee, Nero har blitt større og bedre Nero er vel ett av mange programmer jeg har sluttet å bruke, det har blitt nettopp det jeg flyktet fra da jeg begynte å bruke det. Da var det enkelt og greit ett brenneprogram som slukte det meste, dvs den biten av programmet finnes nok inni der enplass skjult bak annen støy, men... gi meg noe enkelt. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det jeg lurer på er når de har tenkt å gi ut en "Nero Classic - it just burns". Det var en trist dag da jeg ga opp Nero og hoppet over til Ashampoo (jeg vet, for et navn). For en som kun vil ha et brennerprogram er Nero nedlesset i uinteressant funksjonalitet, og overpriset så det holder. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 syntes også Nero har blitt veldig bloatware di siste versjonene. KISS! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er kjipt nok å finne fram i nerolinux. Da jeg prøvde nero 8 i windows fikk jeg ihvertfall helt fnatt. Snart trenger du vel en egen terrabyte disk for å installere nero Meninga med startsmart må jo ha vært å ha et kjapt grensesnitt å sette i gang oppgaver med. Hva er smart nå lenger når man må leite etter en nål i høystakken for å finne funksjonen man er ute etter. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Alt for mye bloatware i de nyere versjonene. De har også nå fått taskbar Lag ett jævla operativsystem istedet for 12GB bloatware. De har jo flere apps en Microsoft har i Windows. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 flacstøtte har jeg hatt i nero _lenge_, bare å tuppe en plugin inn i en mappe. De nye neroversjonene er greie nok hvis man tweaker installasjonen, slik at man kun får nero burning rom, og ikke annet som scout, smartsart osv. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 De nye neroversjonene er greie nok hvis man tweaker installasjonen, slik at man kun får nero burning rom, og ikke annet som scout, smartsart osv. Da blir spørsmålet, hvorfor betale $100 for en suite applikasjoner du må streve for å få kuttet ned til det du egentlig vil bruke, kontra en tredjedel for en annen applikasjon som faktisk bare inneholder det du ønsker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi du kan få gratis brenneprogrammer på nett så føler de at de må rettferdiggjøre de 80$ du må betale for programmet. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hoppet over på CDBurnerXP for et år siden og ser meg foreløpig ikke tilbake. Gratis er det også Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi du kan få gratis brenneprogrammer på nett så føler de at de må rettferdiggjøre de 80$ du må betale for programmet. Du svarer jo ikke på spørsmålet mitt, men heller motivasjonen til Nero. Men samme det. Jeg husker jeg testet det jeg fant av gratisprogrammer for noen år tilbake, men likevel endte opp med et (billig) betal-program. Det samme gjorde flere av mine venner. Nå kan det ha skjedd noe med gratisprogrammene siden den tid (mener å huske at enten manglet de skikkelig iso støtte, eller så manglet de mulighet til å brenne video_ts til spillbare DVDer, eller så støttet de ikke brennerene mine), men tror uansett det er et marked. Jeg tror Nero har innsett at det er ganske mange som kjøper Nero av gammel vane, selv om de ikke har behov for en brøkdel av det Nero nå inneholder. Å lansere en "classic" versjon da vil kun kutte inn i salg av den komplette pakken. Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kunne laste ned den der gratis i går jeg Gikk selv over til Imgburn når gode gamle Nero7 gjorde at Vista fikk fnatt og avsluttet og feilsøkte prosesser i hytt og pine! Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Imgburn tar 1.92MB diskplass. Funker utmerket og er gratis. Endret 30. september 2008 av anotherzen Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Går det ikke ann å kjøpe Nero i en lite versjon der det kun er brennerprogrammet som følger med? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Går det ikke ann å kjøpe Nero i en lite versjon der det kun er brennerprogrammet som følger med? Man får hvertfall lite versjoner på piratmarkedet, så da antar jeg man kan kjøpe det og. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 De nye neroversjonene er greie nok hvis man tweaker installasjonen, slik at man kun får nero burning rom, og ikke annet som scout, smartsart osv. Da blir spørsmålet, hvorfor betale $100 for en suite applikasjoner du må streve for å få kuttet ned til det du egentlig vil bruke, kontra en tredjedel for en annen applikasjon som faktisk bare inneholder det du ønsker? Imgburn fungerer dårlig til å lage musikkcd'er med fra mp3 eller flac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå