Bakke Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Den britiske komiserien "Little Britain" skal nå ta steget over til det store lerretet. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Litt usikker på om de kan få det til å funke, men hvis de finner en god måte å gjøre det på så blir det her gull. Bare digger serien. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I likhet med mange andre komiserier, som er basert på relativt korete episoder, ser jeg for meg at dette kommer til å bli slitsomt i så stor dose. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det kan nok tenkes at dette blir fiasko, men uansett, så kommer jeg selv til å bedømme det! Ikke snakk om at jeg skal la noen aviser få bestemme hva jeg synes om DENNE filmen! Glede seg... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette kan bli ufattelig morsomt, og det kan bli total katastrofe... Jeg gleder meg uansett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I don't want it. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 det funker nok uten tvil bedre som serie, men filmen skal sees Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger absolutt ikke bli superbra dette nei. Se bare på Monty Python-filmene. Serien var fullstendig genial og de typene passer bedre til kortere sketsjer synes jeg. Men filmene er faktisk litt dryge. Greit, alle filmene har jo kultstatus og er meget meget gode, men likevel kan jeg forstå hvorfor enkelte mener at det er litt småkjedelig og drygt i lengden. Små korte sketsjer av denne type humor synes jeg passer mye bedre. Som f. eks: "Which book would you like to borrow from the library?""I want that one" "What, this one? This is a book about ancient Chinese literacy" "Yeah, I know" "But you don't like ancient Chinese literacy" "Yeah, I know" "Ok then, are there any other books you'd like?" "That one" "This one? But this is the same book as the other one" "Yeah, I know" "You sure you want two identical books about ancient Chinese Literacy?" "I want it" "Ok, off we go then" "I can't read" Kjapt og enkelt Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bare vet at denne filmen blir kul, bestilte meg også boksen med alle sesongene da jeg leste dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg