Gå til innhold

Ønsker å starte guild på Turalyon

Anbefalte innlegg

Mine chars på Turalyon er følgende:

Kinia - Prot Warrior

Eluviel - Resto Druid

Kaeviel - Prot Tank

Cazale - BM Hunter

Shrug - Frostmage

Shruggie - Aff Lock

De er alle 70. I tillegg har jeg to alts på midten av tredvetallet, og planer om å level en Death Knight i WLK.

Jeg forlot akkurat et kjempeguild på turalyon/alliance, så jeg sitter å planlegger mitt eget guild.

Mange av de tingene jeg likte i GY har jeg lyst til å ta med meg til det nye guildet, som f.eks. følgende regler:

Ingen DKP/lignende. Vi bruker masterlooter, og kjører en 5 minutters "whoever needs this roll now" session etter hver boss.

Veldig casual raiding, maks 2-3 raids i uka, og da bare 10-man.

Alle alts tillatt i guildet, men i guildraid får de loot etter mains.

Nedre aldersgrense på 21 år. Dette for å sikre en voksen atmosføre hvor det er lov å komme med en grovis eller banne litt, men hvor alle forhåpentligvis er moden nok til at det er mulig å føre en seriøst samtale.

Officers skal kunne stemme på _alle_ avgjørelser guildleader tar. Det er med andre ord ikke snakk om totalt diktatur, men et oligarki hvor officers og guildmaster sammen bestemmer. (GM vil selvsagt ha en sterkere stemme enn de andre. Dette kan diskuteres senere.)

Tanken er å starte guildet like før WLK, slik at vi har forum, TS og lignende ordnet før vi alle begynner ferden mot 80. Forhåpentligvis vil vi så møte masse hyggelig folk på vei opp til 80 som vi inviterer til guildet, slik at når mange nok er 80 bør vi etter kort tid være klare for å raide Naxx10.

Hvis det er noen som er på Turlyon, liker det jeg skriver her, og ikke har store planer om å raide noe særlig før WLK, kan de svare på denne tråden, eller whispre meg ingame.

Hvis det er noen som ikke er i nærheten av Turalyon er det fint om dere ser over det jeg har skrevet og gir meg litt konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har oversett, men står ikke om det er alliance eller horde.

Planlegger noe allà det samme på Nordrassil (H), der vi farmer 10mans instancer, heroic for badges etc.

Reglene blir ca akkurat det samme, men det vi legger til "Man roller for mainspec, dvs speccen man raider med" til "Ingen DKP/lignende. Vi bruker masterlooter, og kjører en 5 minutters "whoever needs this roll now" session etter hver boss."

Uansett, ser frem til slik atmosfære i wotlk, tror du kommer til å få det kjempegøy :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skrev alliance i posten, og det stemmer :)

Og jeg er helt enig i mainspec>offspec regelen, kommer nok til å kjøre den.

Det viktigste i hele greia er selvsagt det sosiale, så jeg håper jeg klarer å finne folk det går ann å snakke med :)

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...