Larsivar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei alle sammen i fjor opplevde jeg ofte at buksa mi ble våt i heisen på starten av dagen(grunnet is)... Det var ikke akkuratt digg når jeg var kald bak og ofte datt på rompa når jeg raila. Så det jeg lurer på er hvor mange ml waterproof man burde ha hvis man skal ungå dette? Jeg har nå en med 5000ml og vet det høyeste er 30000ml så lurer på noe som holder seg tørt hele dagen men som er i en prisklasse mellom 1000-3000 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har 15000ml i min bukse, og ble ikke våt igjennom buksen sist sesong. DC-bukse, og kostet 2399,- Tenkte ikke på hvor mye vann den skulle tåle da jeg kjøpte den, så tenkte ikke ut før jeg sjekket ut nå Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg har netopp kjøpt ny DC bukse som jeg gleder meg til å bruke. jeg vet ikke hvor mye den tåler, men det var ikke det viktigste for meg. fikk den til halv pris på www.formatshop.no. 849.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå