tor_erik Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei! Spurte i går om jeg trengte å oppgradere denne PC'n: AMD Athlon XP 1500+ KT333 512 MB DDR-DIMM RAM GeForce 4 Ti 4200 Dette gjorde jeg for å få bekreftet noe en venn av meg fortalte: Her inne er dere helt opphengt i å ha det nyeste til enhver tid, uansett! Må bare få legge til at jeg kan spille Splinter Cell i 1024x768 med alle detaljer på fullt, og anti-alising på Quinuix (eller noe sånt...) Selvsagt, det klarer jeg ikke med DOOM III, men...det er laaaaangt fram i tid! Lenke til kommentar
sof Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 pøh...no offense, men dette synes jeg var noe tull!! Spør du om oppgraderingshjelp på det utstyret du har, så må du opp et hakk, og da har du to valg: Kjøp det nest beste og spar noen kroner, eller kjøp det aller nyeste og bruk mer penger. Utstyret du har henger da med, befinner seg IMHO litt under nest best, så spør du om oppgradering så får du svar etter det. Leste ikke tråden fra igår, men likevel, denne posten synes jeg var tullete. Andre? sof :| Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei!Spurte i går om jeg trengte å oppgradere denne PC'n: AMD Athlon XP 1500+ KT333 512 MB DDR-DIMM RAM GeForce 4 Ti 4200 ÅÅÅja, og da var det ikke meningen at folk skulle svare da.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Andre? sof :| jo, faktisk enig med deg sof. DrE Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg skjønner heller ikke helt gaulinga di i denne posten Tor Erik. Det eneste jeg fant ut at folk hadde anbefalt deg til oppgradering var XP2100, såvidt jeg kunne se. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hmm.. hadde smekka i en barton 2500+ og overklokker hvis hk har støtte for det, hvis du faktisk skal oppgradere, hvis du sier du ikke har noe behov skjønner jeg ikke hvorfor du spør... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har ikke sett din opprinnelige post, men synes likevel du ikke bør klage. Hvis du spør om tips, så glemmer de fleste å fortelle hva man skal bruke PCen til. Hvis man bare spør generelt om denne trenger å oppgraderes, blir det for generaslt. Det blir nesten som å spørre om man bør kjøpe ny bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå