Max_Drunk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) viste ikke helt hvor jeg skulle starte denne tråden men tenkte at her er det vel noen med peiling. jeg har bestilt en samsung sm 2232bw med en vga inngang og en dvi-d inngang.vga inngangen vil bli brukt til xbox 360.og da har jeg en bærbar pc med vga ut som jeg vil koble på dvi-d inngangen for å se film. har googlet litt og funnet noen løsninger,men hva er den beste løsningen?tenker da på bildekvalitet. Endret 29. september 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 DVI-D (som connectoren på skjermen er) = Digital . Du kan ikke kople analog VGA mot den. DVI-I = Begge deler og finns på PCI/AGP/PCI-Express skjermkort og man får analog VGA ut vha adapter Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 DVI-D (som connectoren på skjermen er) = Digital .Du kan ikke kople analog VGA mot den. DVI-I = Begge deler og finns på PCI/AGP/PCI-Express skjermkort og man får analog VGA ut vha adapter finnes vel converter men det koster vel skjorta. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja det finns. Eksempel http://www.networktechinc.com/vga-dvi.html Men tråden din heter "kabelvalg mellom bærbar og lcd skjerm.noen som har peiling" , og da valgte jeg å svare som jeg gjorde. Endret 30. september 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 jepp.var det jeg var ute etter så takk for svar og hjelp Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 men hadde jo vert kult med en sånn converter. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Å konvertere en analog VGA til DVI digital gjør vel ikke "bildet" noe bedre . Kilden det kommer ifra er jo uansett analog VGA. Hvorfor ikke bare bruke permanent VGA inngangen på skjermen og en 2p VGA svitsj av god kvalitet som takler høye oppløsninger. Hadde du hatt xbox 360 modell med HDMI/DVI utgang hadde ting vært greiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå