Holmez Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Her er ett bilde jeg tok i sommer når jeg var på ommvising i Universal Studios parken i Los Angeles. Var utrulig kult å se pyroteknikk demo kjente varmen komme mot deg. Edit av moderator: lagt til "BK:" i emnetittel. Endret 30. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ild er jo et forholdsvis utbrukt motiv, så det er veldig vanskelig å gjøre spennende. Men med det i bakhodet så syns jeg ikke at dette var så forferdelig ille. Endret 30. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Minner om retningslinjene for bildekritikken. Tråder i bildekritikken skal være tydelig merket at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittelen. Moderator har forandret emnetittelen, men påse at det ikke gjentar seg. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer skal tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå