Glasgrekar Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har fulgt litt med på forumet her og lurer på en ting. Skal kjøpe meg nytt skjermkort. Er det like greit å vente til G4 kortene kommer eller kommer de til å bli så himla dyr at det er like greit å kjøpe et G3 kort nå? Nå har jeg et Hercules 3D Prophet DDR DVI geforce256 kort. Noen innspill å få her? Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg kan godt selge deg et GeFOrce 3 Asus v8200 GeForce 3 DeluXe med alt extrautstyr. Selger for en 2800 kr. Og prisen på GF4 kommer antakeligvis til å være litt i underkant av hva GF3kostet når det ble lansert (ca.5-6000 kr) og den prisen kommer til å være så høy at den ikke innvirker noe særlig på prisene for GF3. (kjøp mitt:) Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Og der var skjermkortet i boks. Jeg ble nettopp den HELDIGE , eier av et Ati Radeon 8500. JIPPI. Fikk nettopp melding fra en bekjent som jobber i dataverdenen at han har skaffet et slikt kort. Sorry Zealo. :smile:. Da blir det nok ikke kjøpt kort av deg. :smile: Er du fornøyd med ditt Radeon 8500 kort, Zealo? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Er du fornøyd med byttet mellom et g3 og et Radeon 8500? Noe ytelsesforskjell ev. annet? Nysgjerrig.. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Ati sitt kort er bare helt utrolig bra.:smile: Helhetlig så er kortet bare helt KONGE. ANBEFALES. Jeg kjøpte det for kr.2000. Misunn misunn. :razz: Kjekt med bekjentskaper i dataverdenen. Har ikke tatt benchmark på det enda. :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå