maatta Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heisann! Jeg har bestemt meg for å kjøpe en moped snart, og vil helst ha en fint brukt til rundt 10-13 tusen. Har sett mest på Suzuki RMX rundt 02-03 mod. Men så for ikke så lenge siden så jeg en annonse på finn om en TMS offroad 50cc, altså en crosser som er helt ny fra fabrikken til kun 9,999kr! Kinesisk merke, jeg er litt skeptisk til det . Hørt mye rart;S Har ikke så veldig peiling så trenger litt tips her! Det er 2 års garanti i følge det som står på hjemmesiden deres, og det er en egen side som man kan bestille reserve deler / bytte ut deler til mopeden.. Men er fortsatt i tvil om det blir mye trøbbel og kostnader på en slik moped / merke? Hadde vært supert med litt tips Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) ser at det er 4-takt,noe som gjør det nesten umulig og trimme,med andre ord det koster mer enn det smaker. Velkommen til forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1010163 les denne,tror du burde styre unna denne mopeden altså. Endret 29. september 2008 av Black Panther Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Grunnen er helt enkelt at det nesten ikke finnes trimdeler til 4-taktere på markedet enda. Jeg ville heller satset på et noe mer kjent merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå