Windows8 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har de ikke Fifa på Xbox også da? Joda, men hvis du leser litt tilbake så forstår du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg forstår ikke hva du mener? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Doh, never mind. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nei ikke eg heller. Du sa at dette var en Fifa tråd...og? Den ligger i "generelt om spill" forumet så da kan vel både Xboxere og PS3 eiere skrive da... Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei ikke eg heller. Du sa at dette var en Fifa tråd...og? Den ligger i "generelt om spill" forumet så da kan vel både Xboxere og PS3 eiere skrive da... Enig, om så jeg hadde hatt Fifa til Supernintendo, så bør det være mulig å snakke om spillet her... PS har ikke monopol på Fifa-serien. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Riktig. Hadde den lagt i Sony delen av forumet så kunne eg kanskje forstått det, men det hadde allikevel vært lov for feks Xboxere å poste her Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis jeg vil ha et lag med bare gode hodespillere, hvilke bør jeg da velge? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvertfall Vidic fra United Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvertfall Vidic fra United Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!: Endret 2. desember 2008 av JuRomanRi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvertfall Vidic fra United Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!: Bra sagt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvertfall Vidic fra United Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!: Saklig. Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Spørsmål: Går det an å filme i FIFA 09? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei. Og takk for det, det hadde passt seg på Senible Soccer, eller lignende. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvertfall Vidic fra United Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!: Saklig. Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd! Er Vidic en dårlig spiller? Vidic og Ferdinand er de beste hodespillerne i ManUtd. Kanskje du ikke liker ManUtd, men jeg kan ikke sitte her å si at Kaka er en dårlig spiller fordi han spiller på AC Milan. Btw; Jon Carew som er en god del høyere enn Vidic, sa selv i et intervju at han ikke greide hodedueller mot Vidic. Så det så! EDIT: skrivefeil. Endret 2. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvertfall Vidic fra United Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!: Saklig. Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd! TEIT Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Gode hodespillere? Søk på overgangslistene med folk som har god duellstyrke og hodestyrke:) Søk på folk som har det mellom 85 til 100 i skills i de enkelte ferdighetene. Ellers er Sergio Ramos, Ferdinand, Pepe osvosv gode Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Takk for hjelpen. Og: Hva skjer med at folk ikke skjønner spøker!? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Hvordan bli solgt på BE a PRO modusen på fifa? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hold dere på topic a gitt! Kjøpte meg dette på fredag da jeg følte at ingen andre i verden spilte 08 noe mer.. Flere enn meg som synes at 09 er MYE lettere enn 08? Tenker da på gjennombruddpasninger i forsvarsrekka til motstanderen osv.. Hadde også vært fint om noen hadde hatt en link til bra triks og tips i fifa:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå