Konstabel Snabel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skrudde en corner rett i hodet på en (bugga?) keeper og i mål. Lo hardt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Rooney tok en corner på høyre side, og jeg lot han sparke ballen langs bakken i... Dette syns eg var mest sykt... Okei? Rooney med corner.... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Han pleier å ta corner han? BTW: jeg skrudde den ikke, var rett på, full hastighet, langs bakken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hehe..eg tulla da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hehe..eg tulla da Haha, okei Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan ikke si vi er veldig ontopic akkurat nå. Hehe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg skrudde ballen tre ganger i mål på corner med van der Vaart mot broren min forrige helg Det første av dem: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2170222 Endret 17. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg skrudde ballen tre ganger i mål på corner med van der Vaart mot broren min forrige helg Det første av dem: link senere Det pleide jeg alltid å gjøre på FIFA07, den gang var det enkelt, syns det er litt verre på 09. Er digg å vippe ballen over keeper Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har FIFA09 på 360. Noen andre som har opplevd og miste Adidas Live Season ligaer dere har betalt for. Kjøpte allle jeg, men her om dagen så jeg at jeg bare hadde Premier League, som jeg hadde brukt gratiskoden for på coveret. Har lastet ned alle ligaene på nytt, men de vises rett og slett ikke! Har sett at det skulle komme en ny update neste uke. Vet dere om det blir fikset da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Eneste som har skjedd med var at eg måtte taste inn kodenpå coveret to ganger når eg skulle få Live formen..ment har oppført seg fint etter den andre gangen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har FIFA09 på 360. Noen andre som har opplevd og miste Adidas Live Season ligaer dere har betalt for. Kjøpte allle jeg, men her om dagen så jeg at jeg bare hadde Premier League, som jeg hadde brukt gratiskoden for på coveret. Har lastet ned alle ligaene på nytt, men de vises rett og slett ikke! Har sett at det skulle komme en ny update neste uke. Vet dere om det blir fikset da? Jeg merket akkurat det samme i dag. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har dere lastet ned nye kommentatorer? Holder på nå, gleder meg til å teste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ligger de på Markedplace? Gratis? Hadde vært fint å byttet ut de samme gamle kommentatorene. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De ligger på XBLA Marketplace og er gratis, ja Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har prøvd de svenske, nederlandske, franske og italienske nå Italienerne klart best hittil, men blir litt rart å spille når man ikke sjønner et kvekk Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nintendo 64 Til tider spiller jeg fortsatt på min trofaste Super Nintendo jeg Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Synes spillet lagger altfor mye... For mange feil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det lagger ja....hvor da på Online spilling? Har du møkkalinje da eller? Eller han du spiller mot har dårlig linje.... Og "For mange feil" var ett meget bra argument...noen eksempler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå