Odesseiron Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lavt skudd på frispark/corner kan du få til ved å trykke tre ganger kjapt på pasningsknappen. Liten lobb over keeper kan du gjøre ved å holde inn høyre trigger og skyte på Xbox 360 Lenke til kommentar
Woeful Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har et spørsmål angående Be-a-pro i fifa 09. Når jeg går på "Results & fixtures" kommer det opp resultater som overhodet ikke stemmer med de kampene jeg har spilt, det samme gjelder ligatabellen. På toppscorerlisten står jeg oppført med 1 mål gjennom hele sesongen til tross for at jeg scorer i hver kamp. Noen måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Igjen noen som vet hvordan man fjerner live season? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har et spørsmål angående Be-a-pro i fifa 09. Når jeg går på "Results & fixtures" kommer det opp resultater som overhodet ikke stemmer med de kampene jeg har spilt, det samme gjelder ligatabellen. På toppscorerlisten står jeg oppført med 1 mål gjennom hele sesongen til tross for at jeg scorer i hver kamp. Noen måte å fikse dette på? Vil tippe det er fordi du spiller på reservelaget for øyeblikket.. For reservelaget kan du ikke se noen statistikker. Det ene målet du har scoret har du sikkert scoret i en kamp du fikk sjansen for førstelaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lavt skudd på frispark/corner kan du få til ved å trykke tre ganger kjapt på pasningsknappen. Liten lobb over keeper kan du gjøre ved å holde inn høyre trigger og skyte på Xbox 360 Jeg var på pc, men thx anyway. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) http://www.operationsports.com/forums/ea-s...6k-warning.html Dette er det nærmeste du kommer til en doktorgradsavhandling i fifa 09 spør du meg. Mer trenger du ikke! Youtube filmer med Skill moves og div: Basic: Advanced: Combos: Juggling: Endret 13. oktober 2008 av AcIdica Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 JEg får ikke tilbud av andre lag, scoret 100 mål 1 sessong:) Noen som vethvorfor? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Litt skuffet egentlig over Fifa 09 på PS2. Eneste forskjellen er at en skyter litt hardere, ellers er alt helt likt.. Konverterer nok til XBOX 360 eller PS3 neste år.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg så traileren på PES nå. Og der brukte de Tevez og Anderson på topp som spisser. Merkelig formasjon. Hehe. Fifa for alltid! Triks: Lange høye pasninger, forsvarspillerne klarer ikke. Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet en butikk i oslo man får spillet for 500kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så godt som alle? Lenke til kommentar
Bla_bla Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jøss.. Jeg må alltid ut med 600kr, uansett spill jeg Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hvordan spiller man på nett egentlig på ps2? sånn HELT fra skratch, jeg er noob de lux. trodde egentlig ikke det gikk an engang..hehe og koster det cash? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du må kjøpe deg en nettverksadapter, i hvert fall. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har man slim-versjonen er vel nettverksadapter innebygd synes jeg å huske. Er forresten verdt å merke seg at det ikke funker å spille online med chippet konsoll, selv om spillet er kjøpt og betalt. Er i alle fall min erfaring fra Fifa 07 på ps2. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har man slim-versjonen er vel nettverksadapter innebygd synes jeg å huske. Er forresten verdt å merke seg at det ikke funker å spille online med chippet konsoll, selv om spillet er kjøpt og betalt. Er i alle fall min erfaring fra Fifa 07 på ps2. blablabla fatter ingenting...hehe har den tynne lille play-stationene, viss det er det du mener med "slim". chippet vet jeg heller ikke hva betyr.. hehe finnes det evt en link til en nettside? takk Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hvorfor spiller folk på ps2 enda ? Irriterer meg litt av en eller annen grunn. Noe av samme følelsen jeg får av at folk fortsatt spiller CS 1.6. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Av samme grunn som at ikke alle sitter med en datamaskin til tjue tusen og spiller Crysis på full peis, antar jeg. Folk er forskjellige Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 har et lite problem, har fifa 09 på pc. men nedover piltasten gjør mye rart, type den er plutselig escape, så er den windows tast, osv osv. Og da vil jeg gjerne skifte fra piltaster til numpad dritten. Men finner ikke hvor jeg skifter kontrolls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå