Gå til innhold

Fifa 2009 (Hjelp, fakta, tips osv)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål angående Be-a-pro i fifa 09. Når jeg går på "Results & fixtures" kommer det opp resultater som overhodet ikke stemmer med de kampene jeg har spilt, det samme gjelder ligatabellen. På toppscorerlisten står jeg oppført med 1 mål gjennom hele sesongen til tross for at jeg scorer i hver kamp. Noen måte å fikse dette på?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående Be-a-pro i fifa 09. Når jeg går på "Results & fixtures" kommer det opp resultater som overhodet ikke stemmer med de kampene jeg har spilt, det samme gjelder ligatabellen. På toppscorerlisten står jeg oppført med 1 mål gjennom hele sesongen til tross for at jeg scorer i hver kamp. Noen måte å fikse dette på?

Vil tippe det er fordi du spiller på reservelaget for øyeblikket.. For reservelaget kan du ikke se noen statistikker. Det ene målet du har scoret har du sikkert scoret i en kamp du fikk sjansen for førstelaget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Lavt skudd på frispark/corner kan du få til ved å trykke tre ganger kjapt på pasningsknappen. Liten lobb over keeper kan du gjøre ved å holde inn høyre trigger og skyte på Xbox 360 :)
Jeg var på pc, men thx anyway.
Lenke til kommentar
Har man slim-versjonen er vel nettverksadapter innebygd synes jeg å huske. Er forresten verdt å merke seg at det ikke funker å spille online med chippet konsoll, selv om spillet er kjøpt og betalt. Er i alle fall min erfaring fra Fifa 07 på ps2.

blablabla fatter ingenting...hehe

har den tynne lille play-stationene, viss det er det du mener med "slim". chippet vet jeg heller ikke hva betyr.. hehe

finnes det evt en link til en nettside?

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...