IcedInsanity Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 De pleier å mutes automatisk hos meg..eneste gangeneeg hører dem er når noen scorer og mens spillerne går på banen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fy fader, karriere modus er så lett at det er skummelt...Er Leeds, er i andre sesong nå, har et lag som kunne hevdet seg i Premier League, jeg er i Europa Cup allerede, og slår lag som United og Atletico drit lett Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fy fader, karriere modus er så lett at det er skummelt...Er Leeds, er i andre sesong nå, har et lag som kunne hevdet seg i Premier League, jeg er i Europa Cup allerede, og slår lag som United og Atletico drit lett Har du på Semi-Pro da eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fy fader, karriere modus er så lett at det er skummelt...Er Leeds, er i andre sesong nå, har et lag som kunne hevdet seg i Premier League, jeg er i Europa Cup allerede, og slår lag som United og Atletico drit lett Har du på Semi-Pro da eller? Pro...Og man får jo alle man har lysst på, har jo ikke sjangs å gå konk med klubben jo Lenke til kommentar
Tottenhamfan Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei!, og godt nyttår! Jeg fikk Ps3 80GB med fifa 09 til jul som jeg har noen småproblemer med...har ikke hatt noen spillkonsoll siden Nintendo 64-tida,så tenkte dette var rette plassen å stille noen spørsmål. Av og til stopper bildet litt opp eller går veldig tregt(ofte på høye baller og innlegg) selv på offline. Så jeg lurer på om dette kan ha noe med tv`n å gjøre? Den er ikke av de dyreste sortene akkurat, vil tippe 3-4 år gammel, skal uansett kjøpe en bedre TV snart. Går bilde mer "knirkefritt" med en ganske god og litt dyrere Tv i forhold til en billigere/enklere modell? På online er det ganske hakkete, men ethernetkabelen er koblet til routeren så skjønner ikke helt hva som er galt? Går det ann å få "mobilt" bredbånd eller lignende til Ps3 slik at jeg kan spille greit på online også? Er villig til å punge ut bare det funker! Er det noen som har hatt samme problemet eller noen som vet noe av dette?, så er jeg utrolig takknemlig for svar! (Sry om det var litt mye i ett) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei!, og godt nyttår! Går bilde mer "knirkefritt" med en ganske god og litt dyrere Tv i forhold til en billigere/enklere modell? Tror ikke det har noe med saken å gjøre, har spilt Fifa både på Full HD LCD TV og "gammel" modell tv, og eg merket ingenting galt. På online er det ganske hakkete, men ethernetkabelen er koblet til routeren så skjønner ikke helt hva som er galt? bare det funker! Dette har nok mye med at du nok spiller mot noen som har en crappy linje, da hakker det hos deg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg spiller også på relativt gammel tv, men det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Tottenhamfan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hakking på utspark sliter jeg og flere jeg kjenner også tidvis med, så det har nok ingenting med konsoll eller TV å gjøre. Endret 3. januar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om det også er offline så kan det være noe galt med cden. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva syns dere? Skulle ønske det hadde endt sånn på søndag, men regner med U. Spiller på Semi-pro med 6 min omganger på PC. ManUtd_Chelsea.bmp Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvor er det jeg kan laste ned patch til Xbox 360? Da snakker jeg ikke om League-oppdateringer, men den patchen som blant annet fikser squad numbers i Manager Mode. Har vært på marked place, men finner bare kommentatorer på forskjellige språk, demoer, videoer og slikt. Har nettopp fått meg Live for første gang, så er ikke så godt kjent. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva syns dere? Skulle ønske det hadde endt sånn på søndag, men regner med U. Spiller på Semi-pro med 6 min omganger på PC. Ja, det var nå faen ikke langt fra at det ble det resultatet da Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor er det jeg kan laste ned patch til Xbox 360? Da snakker jeg ikke om League-oppdateringer, men den patchen som blant annet fikser squad numbers i Manager Mode. Har vært på marked place, men finner bare kommentatorer på forskjellige språk, demoer, videoer og slikt. Har nettopp fått meg Live for første gang, så er ikke så godt kjent. Jeg tror det er Adidas Live Season-funksjonen, der kan man få oppdateringer av hvilken liga man velger. Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Dette skjer HELE tiden når jeg skal spille online, laste ned oppdatering eller noe internettrelatert på FIFA 09. Dette er medlingen som kommer opp (klikk på bildet): Noen ideer om hvordan jeg skal få til å spille online igjen? Edit: En ting til. Jeg har spilt online nu i hele fjor og siden jeg fikk Xboxen, men akkurat nu på nyåret skjedde dette... Endret 14. januar 2009 av tobb93 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette skjer HELE tiden når jeg skal spille online, laste ned oppdatering eller noe internettrelatert på FIFA 09.Dette er medlingen som kommer opp (klikk på bildet): Noen ideer om hvordan jeg skal få til å spille online igjen? Edit: En ting til. Jeg har spilt online nu i hele fjor og siden jeg fikk Xboxen, men akkurat nu på nyåret skjedde dette... Jeg tror dette er fordi du er under 18 år, å har oppgit info at du er under 18. Eller at du har foreledre kontroll på. Prøv å få slått av dette, så skal det nok gå tror jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du er for ung ja...som det står Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du er for ung ja...som det står Men det er jo helt idiotisk... Klarer ikke å se at Fifa skal være 18 år å spille... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det kan jo forekomme stygg ord online, og istedet for å bli saksøkt i USA pga ungene til noen er utsatt for "grovt språk", setter de heller en aldersgrense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå