Gå til innhold

Trenger hjelp til human flag

Faxeren

Anbefalte innlegg

Hei alle medmennesker!

Til tross for at sommersesongen synger på siste vers er det fortsatt ikke for sent å vise kroppslige triks for chicksa, og utmanøvrere de mange kåtbukker der ute i verden. Et triks mange i hooden min liker er den mye omtalte "Human flag" (for de som ikke vet hva det er - Google er din venn - Kort fortalt å henge 90 grader ut i en stolpe) Klarer man dette vil man antagelig få en ekstra stjerne, og i tillegg få oppmerksomhet av lokalsamfunnet, noe jeg helt siden fødselen har hatt en drøm om.

Derfor er spørsmålet mitt til dere glade sjeler der ute;

Hvordan gjennomfører man human flag? Er det noen spesiell teknikk som gjør at selv de som aldri har trent vekter klarer det? (jf. enkelte jeg har snakket med) Hvis man i så fall må trene seg opp til det, noen tips?

Jeg er desperat etter å klare dette, så alle tilbakemeldinger mottas med et høyt og gledelig takk.

Mvh Faxeren - din venn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg ser den. Hadde det kun vært enkel teknikk hadde nok halve bygden hengte etter stolper, i det jeg ser ut i skrivende stund. Hadde vært fortreffelig å flere kunne være min venn ved å konkretisere hva som virkelig trengs for å gjennomføre denne snasne lekkerbisken. "Jammen, alt ser jo så enkelt ut på YouTube!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...