Faxeren Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei alle medmennesker! Til tross for at sommersesongen synger på siste vers er det fortsatt ikke for sent å vise kroppslige triks for chicksa, og utmanøvrere de mange kåtbukker der ute i verden. Et triks mange i hooden min liker er den mye omtalte "Human flag" (for de som ikke vet hva det er - Google er din venn - Kort fortalt å henge 90 grader ut i en stolpe) Klarer man dette vil man antagelig få en ekstra stjerne, og i tillegg få oppmerksomhet av lokalsamfunnet, noe jeg helt siden fødselen har hatt en drøm om. Derfor er spørsmålet mitt til dere glade sjeler der ute; Hvordan gjennomfører man human flag? Er det noen spesiell teknikk som gjør at selv de som aldri har trent vekter klarer det? (jf. enkelte jeg har snakket med) Hvis man i så fall må trene seg opp til det, noen tips? Jeg er desperat etter å klare dette, så alle tilbakemeldinger mottas med et høyt og gledelig takk. Mvh Faxeren - din venn Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 hehe, tror du skal være relativt sterk for å klare dette, det er ikke kun teknikk. Må ha noe til magemuskler eller hva det heter får å klare å holde opp føttene.. Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, jeg ser den. Hadde det kun vært enkel teknikk hadde nok halve bygden hengte etter stolper, i det jeg ser ut i skrivende stund. Hadde vært fortreffelig å flere kunne være min venn ved å konkretisere hva som virkelig trengs for å gjennomføre denne snasne lekkerbisken. "Jammen, alt ser jo så enkelt ut på YouTube!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå