Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tok dette bildet i høststormen som raste på Helgeland forleden. Er litt usikker på om jeg har dratt for hardt i contrast spaken.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Flott motiv, men jeg personlig synes kontrasten ble for hard her.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 kontrastene er bra her syns jeg.. Det er med å påvirke dramatikken i bildet. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er mest enig med post #2 ang. kontrast. Det kommer helt an på hvordan fotografen vil ha bildet. Når jeg tenker på havets vrede ser jeg for meg en strand som dette, men med dårlig vær og skumsprøyt i alle retninger på en gang. På bildet ser det ut som om det er sol. Stemmer? I så fall er kontrasten helt grei ut fra mitt syn. Jeg mener du har croppet litt for mye, men vanskelig å si når jeg ikke vet hvordan alternativet ville ha vært. Ellers synes jeg bildet er bra Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Croppet vekk en rimelig kjedelig og grå horisont. Resten av kystlinja var også bare i veien etter min smak. Hadde lyst på en heftig kontrast mellom vannet på den ene siden, og steinene på den andre, for å få fram energien som utløses der og da! Det kan fort bli overkill, men jeg tror jeg balanserer ganske bra.. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fint. Kontrasten er fin, men synes det blir litt for trangt. Kanskje det ville ha hjulpet å komme seg ned? Jeg vet ikke, men tror kanskje det ville ha blitt bedre. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Etterbehandlingen er bra her synes jeg. Men - jeg har ikke noe inntrykk av hvor store bølgene er. Er de 50 cm eller 5 meter høye? Prøv å jobbe litt mer med perspektiv og komposisjon for å virkelig vise frem hvor villt og galt det var den dagn. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Etterbehandlingen er bra her synes jeg. Men - jeg har ikke noe inntrykk av hvor store bølgene er. Er de 50 cm eller 5 meter høye? Prøv å jobbe litt mer med perspektiv og komposisjon for å virkelig vise frem hvor villt og galt det var den dagn. Du har et poeng. Har vært inne på tanken om at dimensjonene kanskje ikke kommer til sin rett her. Mye skyldes nok croppingen, så det er evt. noe å hente der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå