christhenoob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei! sitter her i mørket og tenker på nye harddisker osv.. men, hvis jeg skal ha det, så må jeg oppdatere strømforsyningen min. jeg har et skjermkort som krever en 6 pin og en 8 pin tilkobling, for tiden går den på to 6 pins(dette funker, man får bare ikke full ytelse ut av kortet) anyway.. med en my psu vil jeg gjerne sette noen krav: minst en 6 og en 8 pin til skjermkort minst 6 s-ata kontakter minst 4-6 molex kontakter MÅ være modulær ikke full modulær, cpu strøm og 24 pin'n til hovedkortet kan være u-uttakbare grunnen til at jeg liker modulær, er fordi det gir meg muligheten til å ha et renere kabinett! vil helst også ha kabler som er lette å håndtere, altså at de ikke er for stive, hvis noen har erfaringer med dette og da.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tja, noen raske forslag. Denne, denne evt. denne (<- har "bling"). edit: ser ut som Antecene bare har 4 SATA-kontakter. Vet ikke om noen på forumet med denne PSUen kan bekrefte dette. :/ Corsairen har i alle fall flere, har denne selv. Hva slags utstyr er det du skal kjøre, så kan man dimensjonere PSU etter det. Endret 30. september 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 vel, skal kjøre et asus EAH3870X2, 3-5 harddisker, en del kalde katoder, 3-4 vifter og et middels greit hovedkort.. vet ikke hvor mye det hovedkortet har å si men.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 0.6Kw er mer enn nok. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 0,6kw betyr? 600w? er ikke god på watt og kilowatt og volt osv.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 0,6kw betyr? 600w? Korrekt kilo= 103 mega= 106 giga= 109 terra= 1012 osv. Lenke til kommentar
Arcel1t Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 har selv Corsair HX 620W. Funker svært godt og lager 0 lyd i mitt kabinett. Kablene er kansje litt stive, men ikkje slik at det blir en stor irritasjon. Med litt jobb får du stua unna det meste. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg sjekka ut testen på corsair 620W, ser nice ut den.. veldig bra med kontakter og;) MEN, er det en 6 pin og en 8 pin? står at det er 2 pxi-ex kabler, men ikke noe særlig mer etter det jeg så trenger nemlig 6 og 8 pin for å kjøre det skjermkortet mitt Lenke til kommentar
Arcel1t Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nesten sikker på at den har 8 og 6 pins ja. Skal sjekke når eg kjem heim. Lenke til kommentar
Arcel1t Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den har faktisk 2x8 pins men, den eine kan gjøres om til 6 pins. Lenke til kommentar
AdrianJ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vil jo anbefale at du tar i litt ekstra, og kjøper en 750-800W PSU, slik at du er litt bedre sikret for fremtidige oppgraderinger.. Kan jo for øvrig anbfefale Frotron/Source, NorthQ, Corsair og Gigabyte. Nyere PSU'er har jo konfigurasjon for både SLI of Crossfire, så får du en slik en, er du ganske godt sikret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå