Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Faren min nevnte han kanskje ønsket nye frontlykter til Opel Vectra. Husker faktisk ikke i farten nøyaktig modell men det er noe liknende denne. 2001 modell. Han nevnte det er mulig å få tak i nye typer lykter som fungerer nesten som xenon. Jeg liker også svært godt slike rader med LED som Audi A5/R8 har. Hvor kan jeg finne lykter/pærer som passer til modellen og er det mulig å installere LEDs? Som dere skjønner har jeg ikke svært god greie på bil. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sånn som disse? De kan i så fall fås her De er med leds innerst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Veldig bra info. Takk. Tenkte spesifikt på den horisontale remsen med leds som ligger nederst i lykten. Er allikevel ikke sikkert det tar seg så godt ut på en Vectra 2001 modell hehe, men sterkere lykter ønskes uansett. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De har som du kan se på bildet, en liten remse med 5 dioder som er parklys.. Faktisk ganske pent på de bilene spør du meg Lenke til kommentar
handsome Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 De har som du kan se på bildet, en liten remse med5 dioder som er parklys.. Faktisk ganske pent på de bilene spør du meg http://www.norvatio.no/ prøv og se etter lykter på disse sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå