JFM Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg har nå kjøpt meg en Microsoft Xbox 360 Controller. Denne tenker jeg å bruke til ulike spill. Bilspill osv... Kan jeg bruke den til andre ting i windows? F.eks styre media player/winamp med den? Kan den erstatte musa slik at man kan sitte å surfe på nett med den? Jeg vil vite alt jeg kan gjøre med den. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Virkelig ingen som kan komme meg noen forslagg til hva jeg kan bruke kontrollen til? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) tror du kan det ja :S du kan jo det med mobilen hvis du har bluthoot så Endret 30. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kan man bruke den kontrollen i pcen da ? Vis det er tilfellet, så vil jeg gjerne vite hvor bra dette virker Gi oss feedbacks Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Man kan kjøpe en adapter slik at man kan bruke en 360 kontroller på pcen. Hva du kan bruke den til på pcen utenom spill vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hvis han ikke har trådløst til å begynne med, så trenger han ingen "adapter". Jeg har selv koblet til spaken min til PC-en, og Vista fant driveren raskt på microsoft.com. Har ikke testet spaken til noen spill vistnok. Koblet bare i for å lade opp batteriet i trådløsspaken. Endret 30. september 2008 av Steina Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så da kan jeg kjøpe en slik og bruke den på pcen? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei det charge kittet virker vistnok ikke. men du kan kjøpe den adapteren vis du skal bruke den trådløse, eller kjøpe en kablet kontroller og plugge rett inn Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei det charge kittet virker vistnok ikke. men du kan kjøpe den adapteren vis du skal bruke den trådløse, eller kjøpe en kablet kontroller og plugge rett inn Og det har du testet? Da har vi to helt forskjellige erfaringer gitt. Jeg har samme kit-et selv, og koblet til PC-en uten problemer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Okei, da får jeg vel teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå