tor-ivar.hals Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hadde nylig en tur til Long Island, og jeg fikk tatt dette bildet på nordkysten av halvøya... Synes det ble en litt artig vri på et relativt tradisjonelt solnedgang-ved-kysten-bilde... Har ikke kroppet eller noe, bare juster litt nivå og metning i Photoshop... noen kommentarer? :-) Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hadde nylig en tur til Long Island, og jeg fikk tatt dette bildet på nordkysten av halvøya... Synes det ble en litt artig vri på et relativt tradisjonelt solnedgang-ved-kysten-bilde... Har ikke kroppet eller noe, bare juster litt nivå og metning i Photoshop... noen kommentarer? :-) veldig stilig. det er som du sier en ny vri på det mange kjedlige solnedgang bildene. jeg likte det veldig godt fine farger! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Likte måten det her var gjort på. Tenker da spesielt på skiltet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Må si meg helt enig med både Holmez og Mimir! En ny, spennende vri på kjedelige solnedgangsbilder. Er så lei av folk som tar bilder av solnedgang, bilder du føler du har sett hundre-og-ørten ganger før. Dette derimot var ganske unikt! Både fine farger og komposisjon. Men vannlinje burde kanskje vært rett. Synes kanskje også at det kunne vært kutta litt på toppen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Utrolig flott solnedgang med artig vri. Meget bra Endret 30. september 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå