trrunde Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har mistet lappen for 11måneder(sannsynligvis. Får endelig svar om 2 dager) og fikk beskjed om at jeg må ta oppkjøring på nytt. Hadde følgende klasser: BE T S M Må jeg ta oppkjøring først på bil så på BE eller kan jeg hoppe rett på BE slik jeg får alt sammen tilbake igjen? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du må ta oppkjøring på B BE T S Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Du må ta oppkjøring på B BE T S Håper da jeg kan ta B og BE slik jeg gjorde første gangen S fikk jeg med B og T fikk jeg med BE. Men er du sikker på at jeg ikke bare kan ta oppkjøring på BE så er alt bra? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Du må ta oppkjøring på B BE T S Håper da jeg kan ta B og BE slik jeg gjorde første gangen S fikk jeg med B og T fikk jeg med BE. Men er du sikker på at jeg ikke bare kan ta oppkjøring på BE så er alt bra? Med tanke på at vi bor i norge så tviler jeg på at du bare trenger å ta BE... Kjørelærerne treng jo penger Endret 30. september 2008 av MongoMan Lenke til kommentar
DeviGirl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 S får du ikke lenger med B. Du får M med B, så M må du ikke ta om igjen,. Dersom du skal ta S tror jeg du må ta S utenom,. BE må også taes... Teit å miste lappen Kjipern Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 S får du ikke lenger med B. Du får M med B, så M må du ikke ta om igjen,. Dersom du skal ta S tror jeg du må ta S utenom,. BE må også taes...Teit å miste lappen Kjipern og T er også en egen Lenke til kommentar
DeviGirl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, glemte å nevne det. Hehe Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Holder å ta oppkjøring på den høyeste førerkortklassen, det vil i ditt tilfelle si BE, også får man telbake sertfikatet. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Holder å ta oppkjøring på den høyeste førerkortklassen, det vil i ditt tilfelle si BE, også får man telbake sertfikatet. Det var da enda bra fryktet at jeg måtte ha masse oppkjøringer nå får å få tilbake det jeg hadde hatt. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Holder å ta oppkjøring på den høyeste førerkortklassen, det vil i ditt tilfelle si BE, også får man telbake sertfikatet. haha, nå innså jeg akkurat hva brukernavnet ditt betyr Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Holder å ta oppkjøring på den høyeste førerkortklassen, det vil i ditt tilfelle si BE, også får man telbake sertfikatet. haha, nå innså jeg akkurat hva brukernavnet ditt betyr det e good. men burde egentlig bytte tel ABECEMST, så blir det mer rekti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå