coverty1dk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei! Begynner å bli dritt lei det vanlige XP tema. Er det noen som veit hvordan jeg kan endre det. Skifte farger osv. StyleXP er ikke et alternativ, har prøvd det før. Måtte reinstallere hele maskina. Takker på forhånd for alle gode svar.. Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det finns en masse flotte themes ute på nettet, men problemet er at de er basert på programmer som StyleXP. Du kommer nesten ikke utenom. Themes som ikke baseres på disse programmene, kan virke ufullstendige og endrer for øvrig bare fargene på viduene. Men hvis du liker mye modding og tweaking av systemfiler, så er det bare å sette i gang. (Er litt trøtt nå, så orker ikke å gi eksempler :-) Holder meg til gode gamle XP theme) Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hva med Mediacenter temaet? Det krever ikke noe annet enn en vanlig XP-versjon. Ingen StyleXp eller lignende Endret 29. september 2008 av kajac Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var fitn det, kajac. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Sjekk ut UXpatch`en Hva er det? Uxtheme patchen er en patch som gjør at Windows aksepterer usignerte skins. Det er den som er mest brukt, den som krever minst systemresursser og veldig enkel å bruke. Du skifter skins ved å dobbelklikke på .msstyles filen, eller ved å kopiere de til ”C:\WINDOWS\Resources\Themes\”. Hvis du kopierer dem til themes mappa må du restarte først. Du velger så skin på samme måte som før, altså Skjerminstillinger -> Utseende -> Windows and buttons Skins finner du på sider som Customize.org og deviantART.com. Installasjon: Du installerer UXTheme patchen ved å kjøre .exe filen som er i .zip filen. Det er bare å trykke på Patch Now, så starter prosessen. NB! Når du får opp en boks om ”Windows File Protection” trykk ”Cancel” og så på ”Ja”. Hvis du ikke gjør dette vil ikke patchen virke! NB: tatt fra Guide: Hvordan lage et annerledes desktop Last ned: Uxtheme multi-patcher 6.0 Det er ikke sikkert at denne virker hvis du kjører windows sp3 da skal denne imidlertidig virke Uxtheme multipatcher for sp3 Når du har installert patchen er det bare å finne kule skins du liker. Endret 29. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
GSM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Finnes nå hauger av stilite themes som ikke krever noe program... Bare å finne *.Theme eller *.msstyles filer.. Jeg har et par liggende Forøvrig så kan du laste ned Zune theme. Et offisielt windows theme som du fritt kan installere uten noen form for DLL patching (gjelder ikke på XP 64bit) Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ellers har du også Cairo! Utrolig stilig, men fortsatt i utviklingsfasen! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var fitn det, kajac. det bruker jeg, litt windows vista aktig, har windows xp mediacenter. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Finnes nå hauger av stilite themes som ikke krever noe program... Bare å finne *.Theme eller *.msstyles filer.. Jeg har et par liggende Forøvrig så kan du laste ned Zune theme. Et offisielt windows theme som du fritt kan installere uten noen form for DLL patching (gjelder ikke på XP 64bit) er dette trygt? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mediacenter temaet heter foresten Royale. Selv bruker jeg 'noire' utgaven av royale. Kan lastes ned f.eks her. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mediacenter temaet heter foresten Royale. Selv bruker jeg 'noire' utgaven av royale. Kan lastes ned f.eks her. noen flere temaer? Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen av dere som vet hvordan jeg forandrer fargen på det bila peker på? jeg bruker som regel theme high contrat black og i og med at den knappen er svart så ser jeg den ikke Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) noen av dere som vet hvordan jeg forandrer fargen på det bila peker på? jeg bruker som regel theme high contrat black og i og med at den knappen er svart så ser jeg den ikke det tror jeg ikke går Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå