forvirra92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei, hadde tenkt å skaffe meg nytt headsett til min Iphone, så lyd er viktig og den burde seg fin ut. Pris er ikke så viktig(alt er relativt) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det ørepropper du er ute etter? Jeg vet at Platekompaniet selger små Koss ørepropper (veldig lik de originale Apple pluggene) til 50 kr og de har da livsgaranti. Ellers vil jeg anbefale standard Koss headsettet (Ultra Pro heter det vel). Lenke til kommentar
forvirra92 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ute etter headsett, ikke ørepropper. men takk Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er selv på utkikk etter et headset til iPhone, helt ikke propper, og helt muligheter for handsfree. Har kikket etter handsfree-løsninger med minijack ut sånn at jeg kan plugge inn det headsettet jeg vil uten å ha funnet det til en fornuftig pris. For min del tror jeg løsningen blir Koss portapro eller Bose etellerannet + original iphone headset, saks og loddebolt. Klippe av proppene etter mikrofonen og lodde på elementene fra headsettet. Finnes noen guider på nettet og skal ikke være komplisert. Må bare finne en ledig formiddag. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvorfor ikke propper? iPod lyder helt utrolig bra med Klipsch Custom 1, langt bedre enn hva Koss Porta Pro gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå