Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vær grei og ikke advar folk om stille personer


Gjest And-onym

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er stille og sjenert og alt det der, og jeg tror de må menneskene jeg kjenner vil advare ( :( ) andre folk om at jeg er en stille type før jeg møter dem.

 

Enten bare som en generell advarsel eller i beste fall for at de skal være oppmerksom på det og kan gjøre det lettere for meg å delta i praten.

 

Men da får man aldri en reell sjanse til å bli et fullverdig medlem av gruppen, eller det blir i hvert fall betraktelig vanskeligere når folk først får et inntrykk av at man er fullstendig evneveik.... Man kommer liksom litt skjevt ut i starten.

 

Så jeg håper de som driver med dette skal forstå hvor stor skade det gjør. Takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel greit med stille personer vel.

Vil nesten si det er en fordel.

Alt for mange som prater i det vide og breie om ting de ikke har peiling på.

Eller bare prater og prater om seg selv.

 

Når man finner personer som man trives i lag med er det jo også lettere å prate.

 

Å være stille og evneveik har ikke noe med hverandre å gjøre så vidt jeg kjenner til.

 

Det er viktigere å være ærlig når man først sier noe. Ikke bløffe eller forteller andres hemmeligheter for å gjøre seg selv mer spennende. Da kommer man langt.

 

Du høres ganske ung ut, siden jeg hadde noen av de samme tankene da jeg var yngre.

Mye rettet seg da jeg ble eldre. Andre ting ble viktige, som å få seg en god jobb.

Skulle nesten ønske jeg hadde vært mindre sosial og mer bestemt på å jobbe med skolearbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...