Eriqo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tittelen sier det meste.. HVor lenge er Xbox LIVE nede? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Etter hva jeg vet, 24 timer +/- etter hvordan det går. Er vel ca. 2 timer igjen hvis det er riktig. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, nå er klokken 00.05.. Ingen LIVE som fungerer.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Oppe igjen kl 9. Er i alle fall den mailen sier. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 KLOKKA 9 #¤#%)/(")(¤#/¤### hadde sett for meg litt gaming før sengetid...men da får det vel bli en mmmoooovie. vel vel...den som venter på noe godt... Lenke til kommentar
audiman200 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fremdeles ikke oppe?! Crap! Sjuk og har lyst til å spille når jeg ligger her hjemme og kjeder vettet av meg! Lenke til kommentar
kandy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke nett jeg heller, men noen venner av meg har vært på nett. Så det må vel skje noe snart! Men åssen update snakker vi? har hørt noen rykter om at Experience skal lanseres i dag, men tror egentlig ikke den kommer før i november. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke nett jeg heller, men noen venner av meg har vært på nett. Så det må vel skje noe snart! Men åssen update snakker vi? har hørt noen rykter om at Experience skal lanseres i dag, men tror egentlig ikke den kommer før i november. De har sagt til det kjedesommelig hele tiden at den IKKE kommer nå, men senere i høst. Så hvordan noen fortsatt kan få rykter ut av det er nå det skal skje er ganske spesielt... Alt som gjøres nå er forberedelser for den store oppdateringen senere i høst. Arbeidet tar visst også noe lengre tid enn de trodde. http://majornelson.com/archive/2008/09/30/...aintenance.aspx Lenke til kommentar
kandy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ganske spesielt er det vel ikke, men sikkert mange som tolker mailen feil. men men... Til å med på 4chan i går var det en post om Experience skulle lanseres i dag.. da blir det vel å sove til klokka 2, og sjekke om alt fungerer da. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jaja, eg kom inn no i alle fall. Intet nytt enda såvidt eg ser. Lenke til kommentar
svidd Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er det faktisk oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå