ipetter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Moderatore får ha meg unnskyldt, dette hører kanskje ikke hjemme i bildekritikken. Men jeg fant ved et rask overblikk ingen naturlige steder å poste dette, men flytt det gjerne hvis dere vil. Ikke det at jeg ikke ønsker kritikk på disse bildene. Men de er vel kanskje mer tjent til å åpne latterdøra hos kritikerne. Jeg var på Danmarksferie i sommer! Her er de to morsomste skiltene jeg så... Enjoy! Endret 29. september 2008 av ipetter Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hahaha :!: Rent fototeknisk var det ingenting, men regner med at det ikke er slik kritikk du vil ha heller. Men skiltene var artige da! haha jeg ler mer Endret 29. september 2008 av Milt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hører vel strengt talt hjemme under "Humor" men der hadde nok ikke jeg sett dem, så kudos til deg for dette. Jeg ler. Moderatorene får vel ta seg av en eventuell flytting. Endret 29. september 2008 av dePt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Siden trådstarter i hovedsak ikke er ute etter kritikk flyttes denne til Humor seksjonen. (og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en pm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå