Gå til innhold

kjøpe flybilletter i USA

kerti

Anbefalte innlegg

Vi skal reise litt rundt i USA til sommeren, og lurer derfor på om hva som lønner seg, kjøpe flybillettene på innenlandsreisene her hjemme sammen med flybilletten over dit, eller kjøpe de der nede samme dagen (evnt. et par dager før) vi skal fly?:) Er snakk om strekningen Miami-Las Vegas, og L.A-New York:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva som lønner seg av de to, men når jeg bodde i usa og fløy innenlands brukte jeg alltid cheapair.com for å finne billetter. Der søker de blant en hel haug flyselskaper og lister de opp etter pris, billigste flyselskap først. Veldig greit.

Lenke til kommentar

Det lønner seg så godt som ALDRI å kjøpe flybilletter tett på avreise. ALDRI.

Kjøp hovedsaklig så tidlig som mulig. (Det eneste er at det er en LITEN risiko for at det kommer kampanjer, men så lenge prisen ikke er håpløs, kjøp så tidlig som mulig). Rutene du nevner er også relativt heavy trafikkerte - og det kommer overhodet ikke noe billigsalg samme dag. Dagen før/samme dag selges det kun billetter i de dyreste, fleksible, bookingklassene - eventuelt first class - og det tror jeg ikke helt passer det budsjettet jeg får inntrykk av at dere har.

Mvh PlatinumFlyer (med bred erfaring fra luftfartsbransjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...