Candey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Okei, det er en litt lang historie, så jeg bare sier som så at jeg trenger en ny PS3 account. Har kommet meg til å skrive inn "Create an Online-id"...Så, jeg har egentlig kalt meg iTrip, men vil da ha et helt nytt navn nå. Noen som er fantasifulle og kan hjelpe meg med å komme opp med et nytt nick? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Analfrukt Endret 29. september 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva med Geiteskjender? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 SB-gaming SB-gamer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Perfektum partisipp Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det ikke veldig upersonlig å la andre finne på et id for deg? Ta noe som betyr en del for deg, en sang, film, kunstverk, bok, artist, whatever, og skriv om navnet/tittelen/strofe med en vri. Og vips, en eget personlig online id. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sier meg enig med Dragoncrest. Ser ofte denne typen tråder, men hva er vitsen? Skal bare en random fyr på nettet velge hva du skal kalle deg? Blir ikke det upersonlig, så vet ikke jeg hva som blir. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Er vel bare det at jeg er LANGT fra fantasifull og syntes det er vanskelig å finne på et kult nick. Men likte Tripster! Tror jeg velger det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lag et enkelt CS navn da. Putt på litt x'er og z'er så blir det bra! Trixpi Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 DeusExMachina Latin power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå