Flimzes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg så denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11166 , og tenkte på, finnes det programvare som kan gjøre det samme med mobiltelefoner? Jeg har en N95, og det hadde vært utrolig kult å kunne plystre på den. Si at når man plystrer så lager den en lyd, og vibrerer og blinker med skjermen... Samme med en bærbar pc, man plystrer og den lager en lyd? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Åh, det hadde vært konge! Av og til er jeg bare superdistrè og da hadde dette vært herlig. Ikke at jeg er så forbanna god til å plystre... Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte den keyfinderen for en stund tilbake siden og etter 2 dager var den kastet "til helvete" ut av rommet mitt. Hver gang en høylytt lyd, trengte langt fra være noe plystring, bare musikk, telefonen som ringte, roping/høylytt snakking ol. pep den og blinket. Tipper det ville blitt slik med mobiltelefonen også, da er det bedre å legge mobilen på et fast sted. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Regner med at keyfinderen aktiveres når det er en viss lydfrekvens, telefoner kan jo gjøre dette mye mer avansert, med for eksempel et klapp. Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og det er ikke klapping i f.eks musikk? Det jeg vil frem til er at de fleste lyder kommer og går uansett, dermed vil det bli et irritasjonsmoment. Derfor vil jeg si den beste løsningen for en mobil er å ha fasttelefon eller en ekstra mobil til å ringe til mobilen man ikke finner med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå