450Drookie Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var på fergetur her til Kiel, og kom over 450D som jeg har fulgt med en liten stund (ventet på kuppet...) Det kom på rett under 4000,- kr for kit'et (IS linsen ja...) og er veldig fornøyd med det. Språk er ingen problem å velge til norsk, men manualen er på tysk, nederlandsk, italiensk og fransk. Derfor tenkte jeg å dele denne: http://gdlp01.c-wss.com/gds/0300000933/EOS...-EOS450D_EN.pdf Engelsk manual til å laste ned Har ikke fått oversikt enda, men liker kameraet veldig godt hvertfall så langt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Grattis med kamera. Du blir nok ikke skuffet over bildekvaliteten til dette kit-et. Nå er det bare opp til deg Lenke til kommentar
450Drookie Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Grattis med kamera. Du blir nok ikke skuffet over bildekvaliteten til dette kit-et. Nå er det bare opp til deg ja, blir spennende å se om jeg greier å presse ut et bra bilde av noe slag. Uansett så er det nå hvertfall nok knapper å trykke på (om jeg begynner å kjede meg i auto modus, altså... hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå