lo0ser Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hjelp!!! :o Uff, nå fatter jeg ikke en meter av hva som har skjedd med OutLook Express 6 her... Hvis jeg mottar en mail til INBOX, leser den, og lar den ligge i INBOX, for å så gå til DRAFTS, klikker på drafts, går så tilbake til INBOX, så er MAILEN borte UTENOM at jeg har SLETTET DEN! Og mailen er GONE, ligger ikke i deleted mail mappen eller noe.. Værsåsnill å hjelp meg om dere kan, for nå har jeg mista 4 viktige emailer og mener at jeg ikke har gjort noen instillinger.. men... ja.. man veit aldri .rolf.helgesen Lenke til kommentar
GeNeRaL1 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 fA deg en anna e-mail browser, outlook er noe dritt. hadde samme problemet, men jeg fikk ikke fixa d, nA er jeg en lykkelig bruker av hotmail :smile: Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 fA deg en anna e-mail browser, outlook er noe dritt.hadde samme problemet, men jeg fikk ikke fixa d, nA er jeg en lykkelig bruker av hotmail :smile: hmm hotmail er en bedre email-klient enn outlook? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå