Stidilko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Funker OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 på hovedkortet, Asus P5Q Pro?? funker ikke hos meg hvertfall.. kan det være noe feil med minnet elelr er det rett og slett sånn at det ikke passer. tar jeg begge minnemodulene i de gule brønnene får jeg svart skjerm, samme med de svarte... pls si at det bare er det at det ikke passer.. har brukt angreretten hos Amentio.no og bestilt nytt minne fra netshop, de som var anbefalte for det hovedkortet her på HW. Lenke til kommentar
HAGA2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan gikk det med minne? Fikk du det til å gå med det hovedkortet? MVH Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 I og med at det fortsatt står i signaturen hans så skulle jeg vel tro det.. Men det hadde vært fint for min del å vite det også, for jeg har kjøpt P5Q Pro og er på minnejakt. Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg bruker denne kombinasjonen uten problemer. Bygget denne PC'en for en uke siden. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det virker som at PQ5 er altspisende. Kjører nå 2x2GB Mushkin PC6400 og 2x2GB Corsair Dominator PC6400 fjellstabilt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvilket minne P5Q støtter er også avhengig av hvilken bios versjon man har på kortet. Så kan hende det er kun det som skal til. Jeg for min del kjører Geil Ultra 800mhz 4-4-4-12 på det kortet uten problemer. Ellers er det bare å sjekke Asus QVL (qualified vendor list) å se hvilke som er oppført der, så er man 100% sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå