xelag1 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hallo jeg kjøpte meg rock band til ps3 på platekompaniett i arendal. Problemet er at gitaren ikke vil connecte til ps3 Trommene og mikrofonen kobler fint til med en gang .. noen som kan hjelpe pleas .. visst ikke blir jeg nødt til og drasse alt til bake . Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Mulig jeg kommer med en del dumme spørsmål nå. Du har satt i batteriene i gitaren? Du har skrudd på av-knappen på baksiden av gitaren? Du har satt i den usb-dongledingsen i PS3? Du har trykket på de små knappene på donglen og gitaren samtidig (eller rett etter hverandre, husker ikke helt rekkefølgen.)? In that case, vet jeg ikke mer som skal til. Endret 29. september 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Alt dette var gjort .. Problemet var en Feilbyggd gitar Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Samme problemet hos ei på skolen klassen. Plutselig ville ikke gitaren kontakte ps3n og det var helt dødt i den lille boksen som skal lyse rødt. Måtte bare levere saken tilbake og få nytt. Funket fint med det nye da seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå