Iyon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei Har funnet en ganske rimelig leverandør, etter det jeg forstår. Noen som har erfaringer med denne sjappa? Lurer også på hvilke merker som går for å være bra? Bridgestone, Pirelli, Dunlop, Nokian osv er vel blant de beste? Dette skal på stålfelg på 98-modell V40, så vet dere hvor lista ligger. Jørgen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sommer- eller vinterdekk? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Siden det nærmer seg vinter tar jeg utgangspunkt i at det er vinterdekk du skal ha Gå for enten Nokian eller Continental om du skal ha piggfritt.. Om du skal ha pigg, så sier du det, så skal jeg sjekke litt så lenge Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Beklager, det dreier seg om piggfrie (vinter)dekk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Var det jeg tenkte, så da kan du lese litt ^der oppe^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå