Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei. Iblandt når jeg kobler meg opp på nettet finner jeg ikke sidene og må logge av igjen. Det hender jeg må prøve mange ganger og tilogmed restarte daten for at det skal funke. Er det noen som har hatt lignende problem? bruker windows 2000 og ISDN Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ett spørsmål til! Når man ser på bilder på internett med win2k så hender dei blir mindre og det kommer en knapp man kan trykke på for å få dei opp til vanlig størelse. Noen som vet hvordan man skrur av det? Takk! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg kan ikke si det for sikkert, men skaff deg Service Pack 3 på en eller annen måte. Det kan kanskje hjelpe deg med det ene problemet. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 For å forhindre at bildene får endret størrelse så gjøres følgende: Velg tools/verktøy(I internet explorer) Internet options/Alternativer for internett Advanced/Avansert Scroll nedover til Multimedia. Der er det en "Check box" der du kan Enable automatic image resizing/Aktiver automatisk størrelsesendring av bilde. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 legg til/fjern programmer ---> internett explorer ---> slett ---> repparer ---> reboot Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 For å forhindre at bildene får endret størrelse så gjøres følgende:Velg tools/verktøy(I internet explorer) Internet options/Alternativer for internett Advanced/Avansert Scroll nedover til Multimedia. Der er det en "Check box" der du kan Enable automatic image resizing/Aktiver automatisk størrelsesendring av bilde. Takker :-) Burde selvsagt funni ut dette selv, men men. Takk skal du ha! Skal prøve SP3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå