BlueDevil Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Installerte avast, virusprogrammet, på en av de andre dataene her i huset i går (fujistu - XP). Etter installasjonen spurte den om jeg ville starte på nytt nå, eller senere, jeg valgte nå. Så spurte den om den skulle foreta en scanning rett etter restarten, jeg valgte ja. alt gikk bra, det som overrasket meg var at den scannet før den kom til "Velkommen" og alt det der. Hvertfall, så gikk dataen tom for strøm og den gikk i dvalemodus Jeg satt i laderen, og skrudde på igjen, den skrudde seeg på, lamper lyste, men skjermen var svart. Jeg avlsuttet, og startet på nytt, da gikk det. Jeg kom inn til skrivebordet, men der var bare bakgrunn, alle ikonene og oppgavelinjen var borte. noen som har et forslag til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøv å start maskinen i sikkermodus (F8 ved oppstart). Hvis du får startet maskinen,så avinstaller Avast og prøv å start maskinen på normal måte igjen. Lenke til kommentar
BlueDevil Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Skjer ikkenoe mere når jeg trykker F8 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skjer ikkenoe mere når jeg trykker F8 Du trykker flere gang på F8 med en gang du starter maskinen...var det det du gjorde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå